Web Analytics Made Easy - Statcounter

چیرو ایموبیله 3 گل بیشتر از کریستیانو رونالدو به ثمر رسانده و در آستانه کسب عنوان آقای گلی رقابت‌های سری A ایتالیا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کریستیانو رونالدو این فصل 31 گل در جریان رقابت‌های سری A ایتالیا برای یوونتوس به ثمر رسانده اما برای کسب عنوان آقای گلی رقیبی جدی به نام چیرو ایموبیله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجم لاتزیو در این فصل 34 گل به ثمر رسانده و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های این فصل شانس زیادی برای کسب این عنوان مهم دارد. ایموبیله در باشگاه‌های مختلفی از جمله یوونتوس، دورتموند و سویا پیش از حضور در لاتزیو بازی کرده و در چهارمین فصل حضورش در جمع آبی‌پوشان شهر رم در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.

ستاره 30 ساله لاتزیو در صورتی که موفق به زدن 37 گل شود رکورد گلزنی در رقابت‌های سری A را به خود اختصاص داده است. این رکورد با 36 گل در اختیار گونزالو هیگواین است که در فصل 16-2015 با پیراهن ناپولی آن را به نام خود ثبت کرد.

نکته مهم در مورد ایموبیله این است که اگر او بتواند در این فصل آقای گل ایتالیا شود این افتخار را در فصلی کسب کرده که کریستیانو رونالدو رقیبش بوده است. البته اگر با 37 گل به این جایگاه دست یابد که رکورد بیشترین گل زده در یک فصل را هم به نام خود ثبت می‌کند.

انتهای پیام/4048/
 

منبع: آنا

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو لاتزیو گونزالو هیگواین چیرو ایموبیله آقای گلی آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور جلوتر از افق ۱۴۰۴

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رستمی، با اشاره به اینکه تعداد تولیدکنندگان فرآورده‌های طبیعی و سنتی در کشور به ۳۶۵ تولید کننده می‌رسد، گفت: رشد این تعداد تولید کننده در برنامه افق ۱۴۰۴ حدود ۱۷۳ مورد پیش بینی شده بود که در حال حاضر بیش از ۱۷۰ درصد بیشتر بوده است.

وی اظهار کرد: بر اساس آمار تجمعی تعداد مجوز صادره برای فرآورده طبیعی و سنتی موجود در فهرست به ۱۸۷۶ مورد رسیده که این تعداد نیز به نسبت برنامه افق ۱۴۰۴ بیش از ۱۸۷ درصد رشد داشته است.

رستمی با اشاره به برنامه‌های دوسالانه آتی و دستاوردهای مورد انتظار در حوزه فرآورده‌های طبیعی و سنتی، تصریح کرد: پایش حداکثری مواد اولیه مورد استفاده در فرآورده‌های طبیعی و سنتی و فراخوان برای اظهار در سامانه ثبت و صدور مجوز مرتبط، فراخوان صدور مجوز برای مفردات سنتی به منظور ساماندهی عرضه بهینه فرآورده مد نظر مشتریان از جمله پزشک متخصص، تجویز، متقاضی و مصرف کننده، تجمیع و تحلیل گزارش برنامه عملیاتی در حوزه آموزش، ترویج و توسعه مصرف بهینه فرآورده طب سنتی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به لزوم بازنگری و تدوین ضوابط و دستورالعمل‌های موجود و مورد نیاز در حوزه فراورده‌های طب سنتی، گفت: ساماندهی عرضه فرآورده سنتی جالینوسی در سطح عرضه با تدوین و نهایی سازی دستورالعمل مرتبط از جمله اقدامات مهم این حوزه خواهد بود.

کد خبر 6082181 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تراکتور، حسرت پیروزی در 1403
  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور جلوتر از افق ۱۴۰۴
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!