Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تبریک اصلی من به کسانی است که شبانه رأیی را صادر و در حق پارس جنوبی جم و مردم جم و بوشهر اجحاف کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیداکبر پورموسوی پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل استقلال در دیداری معوقه از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: من به تیم استقلال، کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم که از فرصت‌های خود استفاده کردند و پیروز میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریک اصلی من به کسانی است که شبانه این رأی را صادر و در حق پارس جنوبی جم و مردم جم و بوشهر اجحاف کردند.

ادامه دارد...

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پارس جنوبی‌ جم استقلال سیداکبر پورموسوی بیشتر بخوانید... اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال/ قضاوت دیدار استقلال - سپاهان به حیدری سپرده شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال/ قضاوت دیدار استقلال - سپاهان به حیدری سپرده شد واژه های کاربردی مرتبط پارس جنوبی‌ جم استقلال سیداکبر پورموسوی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جلال حسینی: مجری تلویزیون باید رسماً از هواداران عذرخواهی کند ۲ نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ برای ممانعت از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه + نامه ۳ مرزبان: وزارت ورزش، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند و به هر ۲ ضربه می‌زند!/ نباید قهرمانی را به مدیران باشگاه تبریک گفت ۴ باشگاه پرسپولیس: تا زمان عذرخواهی رسمی، هیچ‌گونه همکاری با صداوسیما نخواهیم داشت ۵ برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد؛ پایان مسابقات در ۳۰ مرداد ۶ منچسترسیتی با بال جوان والنسیا به توافق رسید ۷ سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی خبر ندارم/ دلم برای تیم ملی تنگ شده است‌ ۸ ترکیب استقلال برای دیدار مقابل پارس جنوبی اعلام شد مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| صعود شاگردان مجیدی به رده دوم با برتری مقابل پارس جنوبی/ استقلالی‌ها در پی ۲ عنوان ویژه مرزبان: وزارت ورزش، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند و به هر ۲ ضربه می‌زند!/ نباید قهرمانی را به مدیران باشگاه تبریک گفت تسنیم منتشر کرد؛ متن آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک رأی فیفا ارسال شد؛ پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد در آستانه باز شدن مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با احمد نادری| فشار برای برپایی کنکور به دلیل نفع ۸هزار میلیاردی مافیاست/ اگر از تصمیم وزیر بهداشت تبعیت نشود برخورد می‌کنیم+فیلم بیانیه مهم حزب الله درباره آنچه در مرز لبنان و فلسطین اشغالی گذشت درباره نامه احمدی‌نژاد به بن‌سلمان/ افزایش دوز رادیکالیسم با عرض ادب به جلاد! گفت‌وگوی اختصاصی| نائب رئیس پارلمان لبنان: بیروت محکومیت تعرض به هواپیمای مسافربری را در نهادهای بین‌المللی پی می‌گیرد حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان با فلسطین اشغالی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارس جنوبی جم استقلال سیداکبر پورموسوی پارس جنوبی جم استقلال سیداکبر پورموسوی سیداکبر پورموسوی لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال

همانند بسیاری از هفته‌های گذشته لیگ بیست‌وسوم، سه تیم صدرنشین بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی سپری شد که استقلال، پرسپولیس و سپاهان بر رقبای خود غلبه کردند و از سایر مدعیان قهرمانی فاصله گرفتند.

آبی‌ها در مسابقه‌ای که ابوالفضل جلالی دو پاس گل داد و مهرداد محمدی دو گل زد، سه امتیازی تعیین‌کننده از شمس آذر گرفتند. در برد پرسپولیس در گرمای آبادان نیز محمد حسین کنعانی‌زادگان در خط دفاع درخشید و مهدی ترابی با پاس‌های در عمق خود، بارها مهاجمان پرسپولیس را صاحب موقعیت گلزنی کرد.

استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!

در این هفته همچنین نساجی پیروزی حساسی برابر تراکتور به دست آورد تا به صعود امیدوار بماند و لوان پولی دروازه‌بان باتجربه برزیلی نقش اول این برد را ایفا کرد. شهریار مغانلو آقای گل رقابت‌ها هم دو گل به تعداد گل‌های خود در این فصل اضافه کرد تا به کفش طلا نزدیک‌تر شود.

تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دروازه‌بان: لوان پولی (نساجی)

مدافعان: ابوالفضل جلالی (استقلال)، هادی محمدی (سپاهان) و محمد حسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)

هافبک‌ها: محسن سفیدچقایی (هوادار)، قائم اسلامی‌خواه (گل‌گهر)، مهدی ترابی (پرسپولیس)، فردین یوسفی (ذوب‌آهن) و سعید واسعی (مس رفسنجان)

مهاجمان: مهرداد محمدی (استقلال) و شهریار مغانلو (سپاهان)

نتایج بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در زیر آمده است:

پیکان 2 - هوادار 2
گل‌گهر سیرجان 2 - استقلال خوزستان 2
صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس 3
نساجی مازندران یک - تراکتور تبریز صفر
استقلال 3 - شمس آذر قزوین 2
فولاد خوزستان صفر - مس رفسنجان یک
ذوب‌آهن اصفهان 2 - آلومینیوم اراک صفر
ملوان بندر انزلی یک - سپاهان اصفهان 2

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد