Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال با پیروزی برابر پارس جنوبی ۴۵ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر، جایگاه سپاهان در رده دوم جدول را گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دقایقی پیش استقلال موفق شد پارس جنوبی جم را در قالب دیدار معوقه خود شکست دهد و با این ۳ امتیاز، ۴۵ امتیازی شده و با +۱ تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان، جای این تیم را در رده دوم جدول بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب هفته آینده شاهد رقابت فوق العاده حساس سپاهان و استقلال در ورزشگاه آزادی خواهیم بود. گفتنی است در حال حاضر با توجه به برد احتمالی فولاد برابر نساجی، چهار تیم سپاهان، تراکتور، استقلال و فولاد ۴۵ امتیازی شوند و جنگ و بی امانی برای کسب سهمیه آسیایی بین این سه تیم رخ دهد.
جایگاه استقلال در جدول رده بندی لیگ برتر پس از پیروزی برابر پارس جنوبی را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

کد خبر 435884

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال تیم فوتبال پارس جنوبی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی در ابتدای فصل قراردادش را با استقلال فسخ کرد و به نظر می‌خواست به سپاهان برود، اما بعد از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی آبی‌ها و صحبت‌هایی که با این مربی انجام داد، بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگشت و قرارداد جدیدی را با استقلال امضا کرد.

جلالی بعد از حضور در اردوی آبی‌ها جایگاهش را در استقلال تثبیت کرد و به بازیکن اصلی جواد نکونام در پست وینگ بک چپ تبدیل شد. او اگر چه در جام ملت‌ها شانسی برای حضور دراردوی تیم ملی پیدا نکرد، اما به اردوی آخر تیم ملی برای بازی با ترکمنستان دعوت شد و پیش بینی می‌شود با حضور در صدر جدول بهترین پاسور لیگ برتر از این پس در ترکیب تیم ملی صاحب جایگاه بهتری شود.

ابوالفضل بدون شک اکنون خوشحال است که بعد از فسخ قرارداد با استقلال تصمیم گرفت یک بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگردد. او اگر به سپاهان می‌رفت اکنون به همراه استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر نبود و شاید عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را در اختیار نداشت و شاید به واسطه ناکامی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به اردوی تیم ملی هم دعوت نمی‌شد.

جلالی حالا این شانس را دارد با درخشش در هفته‌های پایانی لیگ برتر و با پاس گل‌هایی که می‌دهد، بیش از پیش به قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر کمک کند و در نهایت عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟