Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:50:01 GMT

پورموسوی: به نفع استقلال مصلحت‌اندیشی کردند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۲۴۷۴

پورموسوی: به نفع استقلال مصلحت‌اندیشی کردند

سیروس پورموسوی سرمربی تیم پارس جنوبی نسبت به حکم صادر شده درباره بازی این تیم دوباره اعتراض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی سرمربی تیم پارس جنوبی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال در خصوص این بازی گفت: من به تیم استقلال، کادرفنی و بازیکنانش تبریک میگوییم که توانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند و برنده شوند اما تبریک به کسانی که شبانه این رای را صادر کردند و در حق پارس جنوبی و مردم جم اجحاف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این خصوص افزود: آقای صالحی گفتند چون کمیته مسابقات به استقلال گفته بود که با ۲۵ درصد غیبت بازیکنانش، بازی این تیم لغو خواهد شد، حکم تجدید بازی را دادیم. من به او میگویم شما صددرصد اشتباه کردید، ما آن نامه را داریم که آقای حیدر بهاروند می‌گویند ۲۵ درصد کرونایی استقلال تامین نشده و ۹ بازیکن کرونایی دارند و باید برگردند و ادامه دهند.

پورموسوی درباره اعتراضش نسبت به حکم توضیح داد: حق مسلم ما ۳-۰ بود، اما ما گفتیم اشکالی ندارد و حاضریم بازی کنیم ولی در زمان مناسب. ما در این تاریخ اعتراض داشتیم اما گوش نکردند، تا ۵ مرداد آخر وقت اداری وقت دادند مدارک ارائه کنیم ولی چهارم رای صادر شد. تبریک میگویم به کسانی که شبانه رای را درآوردند. آقای صالحی خواهش میکنم نامه ای که کمیته مسابقات به استقلال نوشته که تعداد کرونایی شما ۲۵ درصد تایید شده را نشان ما دهید. من این را در صفحه ام منتشر میکنم، اینجا کسی مصلحت اندیشی کرده و به خاطر همین است که فوتبال ایران روز به روز شکست می‌خورند، به این خاطر که مصلحت اندیشی داریم، میخواهیم از قانون فرار کنیم و از بعضی تیم ها بترسیم! اما ما فوتبال بازی کردیم و در اوج آرامش میزبانی کردیم و از همه به خصوص در هیئت فوتبال تشکر میکنم ولی ما به رای اعتراض داریم.

سرمربی پارس در پاسخ به این سوال که چرا از ستاره هایش در نیمه اول استفاده نکرد، اظهار داشت: ما به بچه ها نیاز داشتیم و به آن ها در نیمه اول استراحت دادیم. در نیمه اول استقلال صاحب توپ و میدان بود. اما در نیمه دوم موقعیت داشتیم و پنالتی هم خراب کردیم. من به بچه ها گفتم به حاشیه نپردازند و مصاحبه نکنند که از آن ها تشکر میکنم.

 

او در پایان صحبت های خود نیز گفت: ما تا بازی بعدی زمان داریم ولی دو بازیکن مصدوم دادیم و یک بازیکن هم اخراج شد. انشالله تلاش میکنیم روحیه خود را برگردانیم و بازی بعدی را به نفع خودمان تمام کنیم. بازی ها حساس شده اما ما امیدواریم بچه ها به روند رو به رشد ادامه دهند.

 

پارس جنوبی جم سید سیروس پور موسوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل شمس آذر قزوین ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد و بهتر است نیمه خالی لیوان را نبینیم. - اخبار ورزشی -

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 3 بر 2 تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: استقلال 80 دقیقه بازی خوبی انجام داد و فقط 10 دقیقه بازی را از دست داد. برخی مواقع اینطور است که وقتی تعویض می‌کنید به یکباره نظم تیمی تغییر می‌کند. همانطور که وقتی تیم عقب باشد با تعویض می‌توانید به گل برسید، این بار شرایط متفاوت شد و نظم تیمی به‌هم ریخت. متأسفانه شرایط تعویضی‌ها خوب از آب در نیامد که این مسئله دست کادر فنی نیست. وقتی بازیکن خسته است، کادر فنی او را تعویض می‌کند. اینها چیزی نیست که بگوییم اشکال است و در فوتبال اتفاق می‌افتد.

هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند

 

وی در ادامه افزود: برای اولین بار بود که چنین شرایطی برای استقلال در طول فصل اتفاق می‌افتاد و دیگر نباید روی آن پافشاری کرد. البته که بازیکنان باید درس بگیرند و در بازی‌های حساس پیش رو اجازه ندهند تکرار شود. استقلال 80 دقیقه بااقتدار بازی کرد و بهتر است نیمه خالی لیوان را نبینیم. حریف هم تیم خوبی بود و توانست فشار بیاورد و دو گل بزند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد تقابل آبی‌پوشان با تراکتور تبریز و پرسپولیس با سپاهان در هفته آینده گفت: خیلی خوش‌بین نیستم معادله قهرمانی در این هفته حل شود، چون هنوز چند هفته دیگر باقی مانده است و هر دو بازی پیش رو حساس هستند. تراکتور و سپاهان وضعیت خوبی ندارند و می‌توانند خطرناک باشند. آنها می‌خواهند از بحران خارج شوند و استقلال و پرسپولیس کار سختی دارند.

برنامه 6 بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • حمله اشکش به پورموسوی؛ راه شما بیراهه است؛ نتایج فجیعی در لیگ گرفتی!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد