Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: به تیم استقلال، بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. آن‌ها از فرصت‌های شان استفاده کردند و پیروز بازی شدند، اما تبریک اصلی را به کسانی می‌گویم که رای شبانه صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در حق پارس جنوبی، شهرستان جم و هواداران این تیم جفا کردند. صالحی رئیس کمیته استیناف گفته، چون کمیته مسابقات به استقلال اعلام کرده که دیدار هفته بیست و سوم لغو شده است بازی باید تکرار شود، اما به او می‌گویم که صد در صد اشتباه کرده است.

حق مسلم ما بود که این بازی ۳ بر صفر اعلام شود

پورموسوی ادامه داد: نامه بهاروند پیش ما وجود دارد و این نامه نشان می‌دهد که تعداد کرونایی‌های استقلال به ۲۵ درصد نرسیده است و آن‌ها باید همان تاریخ قبلی مقابل پارس جنوبی بازی می‌کردند. از همان ۹ بازیکنی که اعلام کرده بودند به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۴ بازیکن در تست راستی آزمایی مشخص شد که مبتلا نیستند. حق مسلم ما بود که این بازی ۳ بر صفر اعلام شود و فقط به خاطر احترام به قانون حاضر شدیم دوباره بازی کنیم، اما در زمان مناسبی این بازی برگزار نشد.

بیشتر بخوانید

پارس جنوبی جم صفر - استقلال ۲/ صعود شاگردان مجیدی به رتبه دوم جدول + فیلم
آقایان مصلحت اندیشی کرده‌اند

سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: مصدومان زیادی داشتیم. برای من جالب است که تا پایان وقت اداری پنجم مرداد به ما فرصت داده بودند که مدارک ارائه بدهیم، اما روز چهارم رای صادر شد. به همین دلیل به آقایانی که شبانه رای صادر کردند تبریک می‌گویم. از صالحی تقاضا می‌کنم نامه کمیته مسابقات که در آن قید شده که ۲۵ درصد استقلالی‌ها به کرونا مبتلا شده اند را نشان بدهد. گویا آقایان مصلحت اندیشی کرده‌اند و به همین دلایل فوتبال ایران روز به روز با شکست مواجه می‌شود.

نباید از برخی تیم‌ها بترسیم

پورموسوی خاطرنشان کرد: نباید از برخی تیم‌ها بترسیم. قول داده بودیم که شرایط خوب میزبانی را فراهم کنیم و دیدید که همکاران ما در هیئت فوتبال جم همکاری کامل را داشتند تا این بازی در آرامش برگزار شود، اما به رای کمیته استیناف و تاریخ برگزاری این بازی معترض بودیم.

نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم

او در خصوص تغییر و تحولات زیادی که در ترکیب امشب پارس جنوبی رخ داده بود گفت: با توجه به فشردگی بازی‌ها و مصدومیت‌های زیادی که در تیم داشتیم نیاز بود که به برخی از بازیکنان استراحت بدهیم. در نیمه نخست استقلال صاحب توپ و میدان بود، اما دیدید که در نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم. شک نکنید که چیزی از ارزش‌های بچه‌های ما کم نمی‌شود. از آن‌ها خواسته بودم که در این بازی به حواشی نپردازند. هیچ کدام از آن‌ها به خاطر رای صادر شده مصاحبه‌ای نکردند و امیدوارم که در دیدار بعدی نتیجه این بازی را جبران کنیم.

اخراج گرامی هم دسته گل کمیته استیناف محسوب می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص دیدار هفته بعد این تیم مقابل شاهین شهرداری که دیداری سرنوشت‌ساز برای هر ۲ تیم محسوب می‌شود گفت: امروز ۲ بازیکن ما مصدوم شدند و یک اخراجی داشتیم که آن هم دسته گل کمیته استیناف محسوب می‌شود. باید در روز‌های باقیمانده تا بازی مقابل شاهین تلاش کنیم تا بتوانیم از نظر شرایط روحی آماده شویم. بازی‌های باقیمانده لیگ خیلی حساس شده است، اما امیدوارم روند رو به رشد تیم ما از بازی مقابل شاهین دوباره آغاز شود.

بیشتر بخوانید

مدافع پارس‌جنوبی دربی حساس بوشهر را از دست داد

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سیروس پورموسوی پارس جنوبی جم کمیته استیناف پارس جنوبی بازی مقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم

آفتاب‌‌نیوز :

سیدحسین حسینی پس از برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش‌های فصل‌مان بود، اما اواخر بازی تلخ شد و دو گل خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد است که نتیجه ۳ بر صفر را ۳ بر ۲ کنیم. گل که می‌خوریم همه مقصر هستیم. متأسفانه غفلت کردیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر برنده شدیم و هنوز ۶ بازی دیگر داریم.

وی در مورد حواشی هفته گذشته در دیدار با آلومینیوم اراک و جریمه ۳۰۰ میلیونی‌اش توسط کمیته انضباطی گفت: اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و ۴ روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند، ولی برای من ۴ روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

دروازه‌بان استقلال در خصوص اعتراض هواداران به فرایند داوری‌ها علیه تیم‌شان گفت: من نمی‌توانم صحبت کنم و اگر می‌خواهید ۶ ماه محروم شوم، صحبت کنم!

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم
  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!
  • پورموسوی: خدا را شکر این بازی چهار‌ گل داشت / فیلم
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم