Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه دوشنبه شبکه خبری المیادین، دفتر سیاسی جنبش انصارالله افزود: فلسطین، موضوع نخست مردم یمن به شمار می رود و قطب نمایی است که رویکرد و خط مشی را مشخص می کند.

معاذ ابوشماله معاون دفتر نمایندگی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در یمن نیز هنگام دریافت پیام جنبش انصارالله برای اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت: شتاب رژیم های عربی برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، تاثیری بر موضوع فلسطین ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان با همراهی امارات متحده عربی، بحرین، سودان و آمریکا در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل به اصطلاح ائتلاف عربی-آمریکایی، تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد اما ظرف بیش از پنج سال گذشته به استثنای امارات و آمریکا، سایر همپیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند و ابوظبی نیز هم‌اکنون از یک همپیمان قدیمی به یک رقیب رو در روی ریاض در جنوب یمن تبدیل شده است

بر اثر تجاوز عربستان به یمن، تاکنون هزاران یمنی به شهادت رسیده‌اند و بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، قحطی در این کشور به بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده‌ است.

برچسب‌ها یمن جنبش انصارالله فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن جنبش انصارالله فلسطین یمن جنبش انصارالله فلسطین جنبش انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»

به گزارش همشهری آنلاین، نتانیاهو در دیدار با کامرون و بائربوک، حمایت انگلیس و آلمان از اسرائیل را «بی چون و چرا» توصیف کرد.

دفتر نتانیاهو با انتشار یک بیانیه درباره این دیدار اعلام کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از آنها به خاطر "حمایت بی چون و چرای دولت‌هایشان و ایستادگی آنها در دفاع بی سابقه در برابر حمله ایران به اسرائیل» تشکر کرده است.

به گزارش شبکه سی‌ان‌ان، وضعیت غزه و ادامه جنگ اسرائیل علیه فلسطینیان ساکن این منطقه در محاصره، یکی دیگر از موضوعات رایزنی نتانیاهو با وزرای خارجه آلمان و انگلیس بود.

طبق بیانیه دفتر نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل «ادعاهای سازمان‌های بین‌المللی درباره گرسنگی در غزه را رد کرد و مدعی شد که این رژیم در موضوع بشردوستانه» اقداماتی بیشتری انجام می‌دهد.

کد خبر 845269 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل انگلیس خبر ویژه آلمان

دیگر خبرها

  • واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • واکنش مقاومت فلسطین به وتوی آمریکا به قطعنامه تاسیس فلسطین
  • حماس و فتح وتوی ضد فلسطینی آمریکا را محکوم کردند
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی