Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش انصارالله یمن در پیامی به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که دلیل تعرض و محاصره علیه یمن، حمایت این کشور از موضوع فلسطین و حمایت از مقاومت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، جنبش انصارالله یمن دیروز، دوشنبه ضمن ارسال پیامی برای «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که موضوع فلسطین برای ملت یمن در اولویت قرار دارد و قطب نمایی است که جهت و مسیر را مشخص می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فضل‌الله ابوطالب» و «عبدالله هاشم السیانی» دو عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تجاوز و محاصره مردم یمن ضمن دیدار با معاون دفتر نمایندگی حماس در یمن به منظور تحویل پیام انصارالله، اعلام کردند که حمله و محاصره علیه ملت یمن، به دلیل مواضع حمایتی این کشور در قبال فلسطین و حمایت از موضوع مقاومت است.

«معاذ ابوشماله» معاون دفتر نمایندگی حماس در یمن هنگام دریافت پیام دفتر سیاسی انصارالله اعلام کرد که تعجیل رژیم های عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تاثیری روی موضوع فلسطین ندارد.

معاون دفتر نمایندگی حماس در یمن تاکید کرد که رژیم مزدور هر اندازه به اسرائیل خوش خدمتی کنند، از توطئه های آن در امان نخواهند بود.

انتهای پیام

R1283/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حماس انصارالله یمن اخبار "یمن" بیشتر بخوانید... جنبش انصارالله :گریفیتس در محاصره مردم یمن شریک است/ ائتلاف سعودی به دنبال صلح نیست واکنش انصارالله به عربده‌کشی و راهزنی هوایی آمریکا علیه هواپیمای ماهان ایران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جنبش انصارالله :گریفیتس در محاصره مردم یمن شریک است/ ائتلاف سعودی به دنبال صلح نیست واکنش انصارالله به عربده‌کشی و راهزنی هوایی آمریکا علیه هواپیمای ماهان ایران واژه های کاربردی مرتبط حماس انصارالله یمن اخبار "یمن" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ بیانیه مهم حزب الله درباره آنچه در مرز لبنان و فلسطین اشغالی گذشت ۲ عراق| بیانیه امنیتی رسمی درباره انفجارهای جنوب بغداد و علت وقوع آن+ تصاویر ۳ حزب الله لبنان تا لحظاتی دیگر درباره حادثه مرزی بیانیه صادر می‌کند ۴ حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان با فلسطین اشغالی ۵ حمله موشکی به پایگاه التاجی در شمال بغداد‎ ۶ وقوع ۲ انفجار در پایگاه هوایی «اسپایکر» عراق ۷ افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت ۸ ظریف: نظم نوین جهانی بعد از کرونا کاملاً غربی نخواهد بود مهمترین اخبار بین الملل ظریف: نظم نوین جهانی بعد از کرونا کاملاً غربی نخواهد بود حمله موشکی به پایگاه التاجی در شمال بغداد‎ یمن|ادامه نقض آتش بس در الحدیده؛ متجاوزان ۹۰ بار حریم هوایی را نقض کردند‎ حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان با فلسطین اشغالی مهمترین اخبار تسنیم ظریف: نظم نوین جهانی بعد از کرونا کاملاً غربی نخواهد بود وقوع ۲ انفجار در پایگاه هوایی «اسپایکر» عراق گفتگو با احمد نادری| فشار برای برپایی کنکور به دلیل نفع ۸هزار میلیاردی مافیاست/ اگر از تصمیم وزیر بهداشت تبعیت نشود برخورد می‌کنیم+فیلم بیانیه مهم حزب الله درباره آنچه در مرز لبنان و فلسطین اشغالی گذشت درباره نامه احمدی‌نژاد به بن‌سلمان/ افزایش دوز رادیکالیسم با عرض ادب به جلاد! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حماس انصارالله یمن اخبار یمن حماس انصارالله یمن اخبار یمن جنبش انصارالله فلسطین اشغالی انصارالله یمن دفتر سیاسی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همچنان تحولات واکنش قانونی و به حق ایران علیه رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت این رژیم در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق و ترور شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

حماس اعلام کرد: ما از یک سو از اقدام جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنیم و از سوی دیگر موضع جانبدارانه غرب در حمایت فوری از رژیم اشغالگر را محکوم می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این موضع جانبدارانه در حالی است که غرب همچنان در برابر نسل‌کشی جمعی مردم غزه و آزار ملت ما در قدس و کرانه باختری و شکنجه اسیران ما در زندان‌های اشغالگران سکوت اختیار کرده است.

جنبش حماس تاکید کرد: واکنش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که زمان عربده‌کشی دلخواه و بدون حساب وکتاب و مجازات رژیم صهیونیستی پایان یافته است و همراه آن خیال‌بافی‌های تکیه بر آن نیز پایان گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش حماس بر دعوت خود از امت عرب، امت اسلام، نیروهای منطقه و آزادگان جهان برای تداوم حمایت از ملت فلسطین در نبرد بزرگ طوفان الاقصی برای آزادی سرزمین و مقدسات خود تاکید می‌کند.

کد خبر 6081439

دیگر خبرها

  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه