Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صفحه نخست روزنامه‌های بامداد جنوب و پیام عسلویه را در سه‌شنبه ۷ مرداد ۹۹ اینجا بخوانید.

انتهای پیام/ک

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی ویروس کرونا آسیب های اجتماعی فوتبال بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتاد و سومین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی استان بوشهر ایجادشد

شهریار مرشدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تشکیل صندوقهای اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری در استان بوشهر از نیمه دوم سال ۱۳۹۵ با تشکیل ۵۵ صندوق در روستاهای استان با مشارکت زنان روستایی و عشایری آغاز و تا کنون ادامه دارد که ۴۶ صندوق مربوط به شهرستان دشتستان است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: هدف از تشکیل این صندوق‌ها جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و سپس شرکت دادن زنان در اقتصاد جامعه و خانواده است که در طول این چند سال نقش بسزایی ایفا کرده‌اند و توانسته‌اند با تسهیلات کم بهره و سرمایه‌های بسیار ناچیز تحولی در اقتصاد خانواده ایجاد کنند.

وی گفت: سالانه با اجرای دوره‌های آموزشی ویژه اعضا صندوق‌ها توسط مدیریت هماهنگی ترویج و با مشارکت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و مراکز توانمندی زنان روستایی بیش از پیش بیشتر شده که این موضوع در افزایش درآمد خانوار روستایی و عشایری و خوداتکایی جوامع محلی نقش بسزایی دارد.

کد خبر 6079353

دیگر خبرها

  • هفتاد و سومین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی استان بوشهر ایجادشد
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • ۳۶ مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه
  • کاهش درآمد سومین بانک بزرگ آمریکا
  • ۱۴۱ واحد غیربهداشتی عرضه مواد خام دامی پلمب شد
  • ۱۴۱ واحد غیربهداشتی پلمب شد
  • پلمب فروشگاه عرضه کننده گوشت قرمز غیر مجاز در شهرستان مشهد