Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای پویش ملی آجر به آجر تفاهم نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر مامونیه منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در راستای پویش ملی آجر به آجر خیری دیگر به جمع نیک اندیشان مدرسه ساز پیوست و مقرر شد مدرسه 12 کلاسه در مقطع متوسط اول  در شهر مامونیه (محله آسیابک) توسط خیر مدرسه ساز ساخته شود.

 

در این مراسم«آرش دانش نژاد» در  این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس با تمامی مدیران مناطق شهرستان زرندیه برگزارشد،ضمن تقدیر از حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران در امر مدرسه سازی گفت: شما با این کار خیر و خدا پسندانه خود آینده روشن را برای آینده سازان ایران اسلامی ترسیم می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی ادر ادامه به تشریح دستورالعمل های مربوطه در رابطه با این پویش پرداخت و افزود: از مدیران مدارس تقاضا می شود از ظرفیت والدین دانش آموزان جهت اطلاع رسانی و معرفی این پروژه و سایت اینترنتی مهر مدرسه به آدرس www.mehremadrese.ir استفاده نمایند.

 

وی افزود: در حال حاضر حدود 8 هزار و 755 نفر دانش آموز در 406 کلاس دایر در فضاهای دولتی این شهرستان در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند که این فضا مساحتی بالغ بر 26097 متر مربع زیر بنا را شامل می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در شهرستان زرندیه تا پایان سال 1398 تعداد 61 کلاس درس تخریب و بازسازی، 31 کلاس مقاوم سازی و 80 کلاس  نیز همچنان نیاز  به مقاوم سازی  دارد، که امید است با حضور خیرین این مهم نیز انجام شود.

 

لازم به ذکر است براساس این تفاهم نامه خیر گرامی «حسین شرفی»تعهد نمودند تمامی پروژه را از ابتدا تا انتها تامین اعتبار نموده و به صورت امانی احداث نمایند. ارزش ریالی این پروژه بالغ بر 50 میلیارد ریال می باشدکه تماما توسط خیر تامین  اعتبارخواهد شد لازم به ذکر است این واحد آموزشی در زمینی به مساحت 1510 مترمربع و با زیر بنای معادل 1450 مترمربع احداث خواهد شد.

 

یکی از نیات خیر خواهانه خانواده خیر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره فرزند تازه از جهان گذشته شان است و مقرر شده، این مجموعه آموزشی به نام وی یعنی مرحوم حسین شرفی نام گذاری گردد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانش نژاد خیرین مدرسه ساز استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 درخشش ۶ دانش آموزکرمانی درمسابقه رادیو سلامت

زیبا اسعدی گفت: دانش آموزان ملیکا میرزایی از مدرسه شاهد شهرستان زرند (مراقب سلامت: زهرا ناطقی)، ریحانه فلاحت نژاد از مدرسه شهدای فرهنگی ناحیه کرمان (مراقب سلامت: افسانه راجی زاده) و محمد حسام پاریزی از دبستان فضیلت شهرستان شهربابک (مراقب سلامت: آذر عنایت پور) در پویش رادیو سلامت در فصل زمستان، رتبه برتر کشوری را کسب کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • از راه‌اندازی پویش «سپاس سردار» تا ساخت‌ پروفایل‌ «من‌ و سردار، شما همه‌»
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • آغاز ساخت کلاس‌های درس خیرساز در شهرستان مهر
  • دلبری پسر دانش آموز از خانوم معلم در کلاس درس؛ معلم از تنبیه منصرف شد!
  •  درخشش ۶ دانش آموزکرمانی درمسابقه رادیو سلامت
  • افتخارآفرینان استان آذربایجان‌غربی در دومین پویش سراسری «قاف، مقاومت»
  • چهار هزار و ۳۶۳ کلاس درس به همت دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان ساخته شد