Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه سالانه ۲۰۰ هزار واحد در کشور مقاوم‌سازی می‌شود، گفت: برای امسال نیز برای این‌کار ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، علیرضا تابش شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم شورای برنامه‌ریزی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 16 استان کشور تفاهم‌نامه‌ای در راستای احداث مسکن ویژه محرومان منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات برای احداث واحد مسکونی در مناطق روستایی 50 میلیون تومان به صورت کم بهره و 30 میلیون تومان هم به صورت بلاعوض در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مقرر شده در طول یک سال این واحدهای مسکونی به بهره‌برداری برسد.

56 هزار واحد مسکن محرومان باید تا سال آینده افتتاح شودنوبخت 2000 واحد مسکن محرومان استان زنجان را کلنگ‌زنی کرد

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه 20 هزار واحد مسکونی روستایی ویژه محرومان امروز به بهره‌برداری رسید، افزود: در مناطق شهری و در حاشیه سه شهر بزرگ کشور احداث بالغ بر 14 هزار و 500 واحد در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه سالانه 200 هزار واحد مسکونی در کشور مقاوم‌سازی می‌شود، گفت: برای امسال هم 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای این امر مصوب شده و سهمیه‌های استانی هم در این راستا به بانک‌ها ابلاغ شد.

تابش در زمینه برچیده‌شدن خانه‌های کپری هم اذعان داشت: در این راستا در استان سیستان بلوچستان 6 هزار واحد خانه احداث و حدود 6 هزار واحد هم در طرح پیش‌بینی شده است.

وی در زمینه طرح توسعه طرح هادی در روستاها هم اظهار داشت: تاکنون حدود 94 درصد یعنی در حدود 17 هزار روستای کشور طرح توسعه طرح هادی اجرا شده که بر اساس برنامه‌ریزی سالانه 4 هزار روستای کشور در دستور کار این طرح قرار دارد.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۳ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند ۴ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! ۵ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد ۶ نامجومطلق: خودی‌ها به تیم ما فشار روانی وارد می‌کنند/ از پیشکسوتان استقلال انتظار حمایت داریم ۷ پورموسوی: شکست فوتبال ایران به خاطر مصلحت‌اندیشی، فرار از قانون و ترس از برخی تیم‌هاست/ آقای صالحی! صد درصد اشتباه کردی ۸ موفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس ۱۹ ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید مهمترین اخبار استانها گزارش| متخصصان قرارگاه سازندگی ‌خاتم‌الانبیاء تشنگی غیزانیه را برطرف می‌کنند‌ / ‌فاز سوم ‌آبرسانی "شهید سلیمانی" ‌اجرا می‌شود نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده موفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس ۱۹ ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی خبر ندارم/ دلم برای تیم ملی تنگ شده است‌ مهمترین اخبار تسنیم ظریف: نظم نوین جهانی بعد از کرونا کاملاً غربی نخواهد بود وقوع ۲ انفجار در پایگاه هوایی «اسپایکر» عراق خلأ قانون مدون و جامع درباره آبخیزداری/ از حق و حقوق آبخیزنشینان نباید غافل شد سفته و برات الکترونیکی در راه است/ کرونا فرصتی برای توسعه اقتصاد هوشمند در کشور گفتگو با احمد نادری| فشار برای برپایی کنکور به دلیل نفع ۸هزار میلیاردی مافیاست/ اگر از تصمیم وزیر بهداشت تبعیت نشود برخورد می‌کنیم+فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: بنیاد مسکن در کنار ساخت مسکن روستایی و اجرای طرح های عمران و آبادانی روستاها در طرح نهضت ملی مسکن نیز در شهرها مشارکتی جدی دارد و عملیات ساخت واحدها با سرعت و رعایت اصول کیفی در حال انجام است.

وی به شرایط مناسب و مطلوب خدمات ارائه شده در مشگین شهر اعم از روستاها و شهرها اشاره و خاطرنشان کرد: در مشگین شهر فعالیت های خوبی را با همکاری خیرین در ساخت مسکن محرومان شاهد بودیم که ۸۳ واحد تاکنون اجرایی شده و سایر واحدهای احداثی نیز با تلاش مضاعف در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تلاش خیرین مسکن ساز در مناطق مختلف استان را یادآور شد و بیان کرد: خیرین خوشنام در شهرهای مختلف به ویژه مشگین شهر برای ساخت سرپناه گروه های آسیب پذیر و محروم جامعه ورود پیدا کرده اند که جای دارد از دستگاه های خدمات رسان و حمایتی در تکمیل و تحویل این واحدها قدردانی کنیم.

کیخسروی افزود: سال گذشته بنیاد مسکن استان اردبیل ۲۴۰ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد تومان در مناطق روستایی اجرایی کرده و امسال نیز هدفگذاری ما تکمیل پروژه های نیمه تمام در روستاهاست.

وی گفت: در کنار طرح مقاوم سازی مسکن روستایی طرح هادی نیز در روستاها با برنامه ریزی انجام شده اجرایی می شود و در برخی از مناطق نیز بازنگری این طرح ها شرایط مطلوبی را در فرآیند اجرایی رقم زده است.

مدیرکل بنیاد استان اردبیل تصریح کرد: امسال سهمیه استان اردبیل در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی ۷ هزار و ۵۰۰ واحد است که با پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به روستائیان با نرخ پائین و اقساط بلندمدت شاهد انگیزه مضاعف در نوسازی واحدهای مسکونی روستایی هستیم.

کیخسروی تنوع خدمات بنیاد مسکن را به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی یادآور شد و بیان کرد: همکاری خوبی را با دهیاری ها و نهادهای عمران روستایی شاهدیم و امسال حجم عملیات بنیاد مسکن به ویژه در روستاهای محروم بالا بوده و انتظار می رود بخش عظیمی از این فعالیت ها در فصل کاری به سرانجام برسد.

وی از حمایت های فرماندار مشگین شهر قدردانی کرد و گفت: هم در بحث حساب ۱۰۰ امام و هم همراهی خیرین و سایر نهادهای حمایتی و انگیزش مضاعف دهیاران در روستاها اقدامات فرمانداری مشگین شهر مطلوب بوده و قطعا امسال نیز دستاورد آن ثمربخش خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 6084374

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن