Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون بنیاد مسکن کشور گفت: ۶۰ هزار قطعه زمین برای احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تامین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جواد حق شناس شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 435 شهر کشور مسئولیت دارد.

وی با اشاره به اینکه تمام شهرهای زیر 100 هزار نفر زیر پوشش بنیاد مسکن قرار دارند، تصریح کرد: همچنین تعدادی از شهرهای منتخبی که بالای 100 هزار نفر بوده با توافق با اداره‌کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن دارای مسئولیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت 2000 واحد مسکن محرومان استان زنجان را کلنگ‌زنی کردنوبخت خبر داد:‌ اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر56 هزار واحد مسکن محرومان باید تا سال آینده افتتاح شود

معاون شهری بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه حدود 50 تا 60 هزار قطعه زمین برای احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تامین شده است، یادآور شد: اقدامات لازم در زمینه تهیه طرح و مقدمات لازم در حوزه مسکن ملی انجام شده و در مراحل اخذ پروانه قرار دارد و از سویی حدود 2 هزار و 500 واحد مسکونی در استان‌های مختلف آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه به محض تامین 40 میلیون تومان آورده توسط ثبت‌نام‌کنندگان، آنها معرفی و پروژه‌هایی که به حد نصاب تعداد واحد برسد، آغاز می شود، بیان داشت: در اختیار متقاضیان زمین و تسهیلات قرار خواهد گرفت.

حق شناس افزود: مطابق آماری که توسط وزارت راه و شهرسازی ارائه شده، سالیانه حدود یک میلیون واحد مسکونی در قالب مسکن مصرفی نیاز کشور است و باید احداث شود.

انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT11 بیشتر بخوانید... ۵۶ هزار واحد مسکن محرومان باید تا سال آینده افتتاح شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۵۶ هزار واحد مسکن محرومان باید تا سال آینده افتتاح شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۳ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند ۴ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! ۵ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد ۶ نامجومطلق: خودی‌ها به تیم ما فشار روانی وارد می‌کنند/ از پیشکسوتان استقلال انتظار حمایت داریم ۷ پورموسوی: شکست فوتبال ایران به خاطر مصلحت‌اندیشی، فرار از قانون و ترس از برخی تیم‌هاست/ آقای صالحی! صد درصد اشتباه کردی ۸ موفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس ۱۹ ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید مهمترین اخبار استانها گزارش| متخصصان قرارگاه سازندگی ‌خاتم‌الانبیاء تشنگی غیزانیه را برطرف می‌کنند‌ / ‌فاز سوم ‌آبرسانی "شهید سلیمانی" ‌اجرا می‌شود نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده موفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس ۱۹ ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی خبر ندارم/ دلم برای تیم ملی تنگ شده است‌ مهمترین اخبار تسنیم ظریف: نظم نوین جهانی بعد از کرونا کاملاً غربی نخواهد بود وقوع ۲ انفجار در پایگاه هوایی «اسپایکر» عراق خلأ قانون مدون و جامع درباره آبخیزداری/ از حق و حقوق آبخیزنشینان نباید غافل شد سفته و برات الکترونیکی در راه است/ کرونا فرصتی برای توسعه اقتصاد هوشمند در کشور گفتگو با احمد نادری| فشار برای برپایی کنکور به دلیل نفع ۸هزار میلیاردی مافیاست/ اگر از تصمیم وزیر بهداشت تبعیت نشود برخورد می‌کنیم+فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد مسکن محرومان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالله حبیبی، با اشاره فعالیت قرارگاه تامین مسکن معلم در سطح کشوری اظهار کرد: با حضور معاون وزیر مسکن، وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش کشور در تهران جلسه‌ای در این خصوص برگزار شده است. در این خصوص، در خوزستان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ معلم واجد شرایط تامین مسکن هستند.

وی با اشاره به واریز مبلغ اولیه مورد نیاز برای تامین مسکن توسط حدود ۴۰۰ معلم در خوزستان افزود: راه و شهرسازی خوزستان یک قطعه زمین در منطقه سپیدار اهواز با ظرفیت ۵۰۰ واحد و یک قطعه زمین در منطقه مهدیس اهواز با ظرفیت تامین ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هماهنگی‌های اولیه انجام شده و مقرر شده است زمین تعیین شود تا در قالب طرح ملی نهضت مسکن، مسکن فرهنگیان تامین شود. مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان متعهد شده است که در این طرح برای شهر‌های فاقد زمین، در نزدیک‌ترین شهر زمین تعلق بگیرد.

وی با اشاره به پیگیری فعالیت قرارگاه تامین مسکن معلمان بیان کرد: در فاز نخست مقرر شده است ۲ هزار و ۶۰۰ مسکن برای معلمان خوزستان تامین شود که بیشتر این واحد‌ها در اهواز هستند.

حبیبی گفت: در منطقه سپیدار اهواز حدود ۵۰۰ واحد مسکونی ساخته می‌شود که کار‌های اولیه انجام شده است، اما کار‌های ساخت واحد‌ها در مهدیس در مرحله ابتدایی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در چادگان
  • ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود
  • ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو