Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان ، از برگزاری مراسم آنلاین گرامیداشت هفته خبرنگار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین روحی با گرامیداشت یاد شهید صارمی، شهدای عرصه رسانه و هفته خبرنگار گفت: نقش خبرنگاران و فعالان رسانه در ارتقای آگاهی جامعه غیر قابل انکار است و صد البته باید قدردان تلاش آنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تشکل در زمینه اطلاع رسانی مقابله با شیوع کرونا با ستاد مدیریت استان همکاری مطلوبی داشته و از ظرفیت های رسانه در جهت آگاه سازی افکار عمومی بهره گرفته است.

روحی با تشریح برنامه گرامیداشت هفته خبرنگار اظهار کرد: انجمن صنفی روزنامه نگاران در نشست اخیر هیئت مدیره  مطابق سنوات گذشته مراسم تجلیل از فعالان عضو تشکل را برگزار خواهد کرد.

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان اضافه کرد: البته این برنامه به جهت شرایط ویژه و به منظور حفظ سلامت همکاران به صورت آنلاین خواهد بود و در خصوص زمان این برنامه و برنامه های اجرایی متعاقبا از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

وی در پایان از همراهی و اطلاع رسانی اعضای تشکل در زمینه اطلاع رسانی مقابله با شیوع کرونا و سایر برنامه ها تشکر و قدر دانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز خبرنگار هفته خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: در این همایش سه ساعته اساتیدی همچون؛ دکتر نوروز_استاد زبان و ادبیات فارسی و دکتر چوگانیان استاد_عرفان ایرانی، اسلامی_ با استناد به آثار منثور و منظوم عطار نیشابوری، به بررسی نوع عرفان و خداشناسی این عارف و شاعر بزرگ جهان اسلام پرداختند و در بخشی از برنامه نیز به سوالات حضار در این حوزه پاسخ دادند.

علیرضا سید آبادی افزود: خوانش برخی اشعار عطار نیشابوری، اجرای دکلمه، سرود، موسیقی زنده سنتی و همچنین رونمایی از کتاب منطق منطق الطیر که با خط نستعلیق توسط استاد سادات شرفی کتابت شده است، از دیگر برنامه‌های این مراسم مراسم بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور
  • حضور همزمان عادل، میثاقی و خیابانی پس از سال‌ها (+عکس)
  • پاسخ دندان‌شکن سپاه نمونه‌ای از صلابت ایران است
  • فردوسی پور و میثاقی پس از سال ها با هم روبرو شدند + عکس | حضور همزمان در کنار خیابانی
  • عنوان: مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی-زنجان
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم