Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، در جلسه مشترک کارگروه میز خدمت حضوری و حقوق شهروندی گفت: رفتار و عملکرد ما نسبت به گذشته باید تغییر و در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،در این جلسه ابتدا گزارشی از اقدامات انجام گرفته میز خدمت حضوری و حقوق شهروندی در سال جدید ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سنجری با اشاره به نقش پاسخگویی مطلوب و صبورانه در افزایش سطح رضایت مندی مراجعان از خدمات این اداره کل اظهار کرد:شرایط ما نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت است و با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحریم های اقتصادی نگاه ، رفتار و عملکرد و برنامه ریزی ما نسبت به گذشته می بایست تغییر کرده و در جهت ارائه خدمات شایسته به مردم باشد.
وی افزود: همه ما وظیفه داریم با بهره گیری از پتانسیل های موجود و با بردباری ، آرامش و بدون اتلاف وقت به مشکلات مردم و مراجعه کنندگان رسیدگی کنیم. از همین رو هریک از مدیران می بایست یک نفر از کارکنان مطلع و مجرب آن حوزه را که آگاه به روند انجام امور باشند به عنوان پاسخگوی میز خدمت حضوری معرفی کنند تا رسیدگی به امور ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن انجام شود.
سنجری با تاکید بر تقویت میز خدمت حضوری و الکترونیکی در ستاد و مدیریت شهرستان مشهد گفت:ما امسال در حوزه میز خدمت علاوه بر ابزار کنترلی و تقویتی هر قدر در بخش پاسخگویی الکترونیکی کار کنیم نارضایتی کمتری از خدمات را شاهد خواهیم بود و این خود هزینه های جاری را نیز کاهش می دهد.
وی در ادامه افزود: ما در سخت ترین شرایط به سر می بریم و مدیران باید همگرایی و همکاری لازم را در بخش های مختلف داشته باشند و با صبر و حوصله جلوی نارضایتی ها را بگیرند و در این مسیر باید با جدیت تدبیر کنیم.
شایان ذکر است در این جلسه سامانه پرسلاین جهت انجام نظرسنجی الکترونیکی در راستای ارتقاء شفافیت، پاسخگویی و مشارکت مردم تبیین و تشریح شد و مقرر شد در این خصوص اطلاع رسانی لازم بعمل آید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میز خدمت حضوری ما نسبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد

با هدف ارائه گزارش شفاف و عمومی اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در سال ۱۴۰۲ به مردم، کتاب/مجله «رواق خدمت» از سوی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منتشر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد به نقل از آستان‌نیوز، در قالب این سالنامه 140 صفحه‌ای، حوزه‌های مختلف میزبانی از زائران، مجاوران و عموم مخاطبان خدمات آستان قدس رضوی در داخل کشور و همچنین عرصه بین‌المللی در عرصه‌های متنوع علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتضادی مورد بررسی قرار گرفته و به تشریح خدمات در هر عرصه پرداخته شده است.

«خاک پای زائران»، «سازوبرگ میزبانی با شکوه»، «پرچمدار خدمت به قرآن»، «میزبان جهان»، «در مسیر مرجعیت علمی»، «کرامت بی‌حد و مرز»، «خانواده امام رضایی»، «بر قله‌های سلامت»، «تلاش بی‌وقفه برای رشد تولید» و «روی موج خدمت»، عناوین 10 فصل محتوایی این کتاب سال هستند که در آنها، شاخص‌ترین عناوین فعالیت‌ها و دستاوردهای مجموعه‌های مختلف ستادی و عملیاتی آستان قدس رضوی در سال 1402 تبیین شده است.

شایان ذکر است نسخه الکترونیکی کتاب/مجله «رواق خدمت» نیز که به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تهیه و منتشر شده، در تارنمای اینترنتی «مجله رضوی» به نشانی  mag.razavi.ir  در دسترس عموم مخاطبان و علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • «رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد