Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: نفوذ دلالان و واسطه‌گران سبب افزایش بی سابقه قیمت نهاده‌های دامی به ویژه محصولات جو و کاه در این شهرستان شده است.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا هاشم آبادی اظهار کرد: گرانی علوفه و نهاده دامی بر اثر جولان واسطه‌گران و عدم نظارت‌های کافی فشار مضاعف بر دامداران این شهرستان وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: قیمت هر سه کیلو گرم کاه به عنوان مناسب ترین وعده غذایی دام به حدود ۳۷ هزار ریال افزایش یافته است.
مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: با اینکه بهای جو به عنوان قوت غالب دام بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته، دلالان در زمان برداشت محصول اقدام به خرید جو از کشاورزان با قیمت ارزان کرده‌اند تا در فصل زمستان و زمان تغذیه، با قیمت‌های گزاف به دامداران بفروشند.
وی افزود: گرانی علوفه و نهاده‌های دامی به تهدید جدی برای صنعت دامپروری جوین تبدیل شده لذا ضروری است در این شرایط دولت برای حل مشکل دامداران نهاده‌های دامی بیشتری اختصاص دهد.
منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جوین نهاده دامی دلالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد