Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج دانشجویی بر ضرورت عملیاتی شدن برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در راستای سند تحول بنیادین تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی در جلسه شورای مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش یکی از نهاد‌های بسیار موثر در کشور است؛ لذا بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان باید شبکه دانشجومعلمان و همچنین افرادی که در عرصه تعلیم و تربیت صاحب نظر هستند را گسترش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برنامه‌ها بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان باید در راستای تحقق سند تحول بنیادین عملیاتی  و در قالب طرح‌هایی قابل اجرا در مدارس ارائه شوند.

در این جلسه فعالیت‌ها و طرح‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان توسط شورای مرکز ارائه شد.



منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، سید احمد رضا دستغیب، در این بازدید که به منظور نظارت بر اجرای بودجه صورت گرفت، با بررسی منابع و مصارف، علاوه بر پایش مستقیم عملکرد و توجه ویژه به مشکلات متولیان نظام مالیه عمومی و تصمیم گیران اقتصادی، بر لزوم حل مشکلات مرتبط با تامین منابع عمومی دولت و انجام پرداخت‌های اجتناب ناپذیر دستگاه‌های اجرایی، تاکید کرد.
 
این اقدام دیوان محاسبات کشور در راستای تحقق اهدافی نظیر نظارت مستقیم و به موقع، آینده نگری، گره گشایی و صیانت از شجاعت مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی انجام پذیرفت.
 
شایان ذکر است تمامی مدیران کل دیوان محاسبات کشور در استان‌ها نیز با دستور رئیس کل این نهاد نظارتی در تامین منابع عمومی مرتبط با پرداخت‌های عمرانی پایان سال در راستای تحقق اهداف ساختار بودجه مشارکت داشتند.
 
گفتنی است، در این بازدید‌ها اولین گام اجرایی اصلاح ساختار بودجه در راستای منویات مقام معظم رهبری با پیشنهاد ساز و کار اجرایی تخصیص اعتباری و عملیات مالی مرتبط با فاکتورینگ برای تامین منابع مورد نیاز استان خوزستان و ایلام در راستای اجرای بند م تبصره ۲ قانون بودجه به وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است / ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • قانون می‌گوید تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است