Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به پیگیری‌های این استان در خصوص تکمیل بیمارستان 700 تختخوابی رضا، گفت: در این خصوص که آیا پروژه زمین زده و از ابتدا ساخته یا همین سازه ادامه یابد، مرکز باید تصمیم گیری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،«بیمارستان 700 تختخوابی رضای مشهد به کجا رسید» یکی از سوژه‌هایی که مخاطبین خبرگزاری با ثبت آن در سامانه «فارس من» درخواست پیگیری آن را از مسؤولان داشته‌اند که به همین منظور اقدام به مصاحبه با حمید داستانی، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید داستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: این پروژه پیش از انقلاب توسط بخش خصوصی آغاز(40 سال پیش) و پس از انقلاب بین چند نهاد و دستگاه (بنیاد مستضعفان و بهزیستی)دست به دست تا اینکه در سال 87 به عنوان دارایی تامین اجتماعی به این سازمان منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: در همان دوره پیگیری‌هایی انجام می‌شده و گاهی اوقات به نتیجه نزدیک و گاهی به تصمیم نمی‌رسیدند، ما هم خیلی کوشیدیم تا سازمان مرکزی را متقاعد کنیم تا به نتیجه برسد، اما تاکنون تصمیم‌گیری نهایی نشده‌ است که بالاخره این سازه زمین زده و از ابتدا بنا شود یا همین سازه ادامه یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با تاکید بر این نکته که سازمان تامین اجتماعی کشوری باید به این نتیجه برسند، بیان کرد: علت را باید از مدیریت عالی سازمان پرسید، چراکه ما به عنوان مسؤولان محلی پیگیری‌های خود را انجام داده‌ایم.

داستانی ضمن اشاره به اینکه تکمیل این پروژه نیازمند حدود یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: جلساتی با خیرین داشتیم و آنها پیشنهاد داده‌اند که ساختمان را به خیرین واگذار کنیم تا به عنوان یک بیمارستان خیریه ساخته شود که پیشنهاد آنان را هم به سازمان داده‌ایم، اما هنوز خبری از تصمیم‌گیری نهایی نیست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که طی این مدت در خصوص این پروژه به تصمیم‌گیری نرسیده‌ایم این است که در دوره هر مدیرکلی که در این پروژه به تصمیم‌گیری نزدیک می‌شد با تغییر مدیران مواجه بودیم و همین تغییرات یکی از عوامل این عدم رسیدن به نتیجه است.

انتهای پیام/ 70071

منبع: فارس

کلیدواژه: حمید داستانی بیمارستان 700 تختخوابی رضا تامین اجتماعی تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن

تقی رضایی مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهری و شهر‌های جدید اضافه و الحاق شده است گفت:   این آمار نشان‌دهنده کار جهادی و بزرگی است که در دولت سیزدهم در راستای تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسئله تامین زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف همواره مورد توجه سازمان ملی زمین و مسکن بوده است گفت:  در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند.

رضایی اظهار کرد: اصلاح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در این حوزه خود می تواند زمنیه را برای بهبود افزایش عرضه زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف فراهم کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت