Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@04:36:25 GMT

احداث سالن ورزشی برای تاکسیرانان مشهدی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۴۸۷۱

احداث سالن ورزشی برای تاکسیرانان مشهدی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: اختصاصی‌ترین سالن ورزشی تاکسیرانی کشور با صرف ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در مشهد احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سالن ورزشی شهدای تاکسیران مشهد دارای مجهزترین سالن با ورزش‌های توپی، سالنی، تیاریکس (زیر شاخه‌ای از ورزش بدن سازی)، والیبال، بدن‌سازی، هندبال و بسکتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرحله ساخت سالن ورزشی شهدای تاکسیرانی به اتمام رسیده، اما برای زمان بهره‌برداری و افتتاح آن با توجه به شرایط قرمز شهر مشهد و ابلاغ‌های ستاد کرونا استان، منتظر دستور شهردار مشهد هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: در حال حاضر این مجموعه نیازمند فضاسازی بیرون و گل‌کاری است که این اقدامات تا پایان هفته جاری انجام خواهد شد و سپس منتظر افتتاحیه آن با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهیم بود.

وی ادامه داد: سالن ورزشی شهدای تاکسیرانی مشهد در بلوار توس واقع شده و برای تاکسیرانان سطح شهر، مردم محله و پرسنل شهرداری کاملاً مجهز و با امکانات مناسب احداث شده است.

محبی با اشاره به فعالیت تاکسی‌های شهر مشهد، گفت: تاکسی‌های شهر مشهد با جا به جایی روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سهم ۲۳ درصدی در حمل و نقل شهری این کلانشهر دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در شرایط عادی روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر توسط ۱۱ هزار تاکسی درون شهری در شهر مشهد جا به جا می‌شوند.

وی با بیان اینکه میزان فعالیت برای تاکسیرانان در سطح شهر حداقل هشت ساعت کاری است و رعایت این میزان برای تمامی تاکسیرانان الزامی است، تصریح کرد: تعیین این حجم از فعالیت روزانه برای تاکسیرانان با هدف افزایش سطح بهره‌وری ناوگان تاکسیرانی و برگشت برخی از تاکسی‌ها به چرخه حمل و نقل عمومی شهری است تا توسعه ناوگان متناسب با نیاز شهری صورت پذیرد.

کد خبر 435908

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد سالن ورزشی تاکسیرانی شهرداری مشهد جا به جایی مسافر رانندگان تاکسی شهر کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برای تاکسیرانان سالن ورزشی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مجید نژادحسین در گفتگویی به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته توسط معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در سال گذشته و برنامه‌های سال آینده این حوزه پرداخت و اظهارکرد: از جمله اتفاقات خوبی که سال گذشته شاهد بودیم، می‌توان به بهره‌برداری از پل شهید میرزایی، تعریض پل دهرود به عنوان یک مطالبه ۲۰ ساله مردمی و آغاز حفاری خط ۳ مترو از انتهای بلوار امامت به بلوار امیریه اشاره داشت.

وی با بیان اینکه تا پایان خردادماه هم شاهد بهره‌برداری از تعریض پل سرخس در بلوار شهید باهنر و تقاطع غیرهمسطح شهید هریری خواهیم بود، گفت: علاوه بر این، در فروردین‌ماه، تست گرم خط ۳ هم انجام شد و با تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری، تا پایان شهریورماه و اوایل مهرماه شاهد مسافرگیری در این مسیر خواهیم بود.

نژادحسین در ادامه صحبت‌های خود به صدور مجوز انعقاد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس توسط شورای شهر اشاره کرد که براساس این قراردادها، هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه ایستگاه سلامت خط ۲ مترو هم تا ۲۲ بهمن‌ماه بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۳، احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه بوده که طرح مصوب هم دارد و با همکاری شهرداری شهرهای یاد شده و با حمایت استاندار امیدواریم این پروژه اجرایی شود.

نژادحسین گفت: عمده پروژه‌های اجرا شده در سال ۱۴۰۲ و پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سال ۱۴۰۳، نیاز به تملک نداشته و با تامین اعتبار و پیش رفتن انعقاد قرارداد، در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد و سعی داریم در همین دوره به بهره‌برداری برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897769

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • آخرین وضعیت احداث کمپ فرهنگی ورزشی شهرستان ورزقان
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد