Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:33:35 GMT

پانزدهمین وبینار داوران اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۵۱۲۹

پانزدهمین وبینار داوران اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، پانزدهمین وبینار آموزشی اتحادیه جهانی کشتی (UWW) با موضوع بررسی موقعیت های مختلف خروج پای مدافع و مهاجم از تشک برگزار شد که ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی کشورمان موارد مطرح شده در این وبینار را به شرح زیر اعلام کرد:

حالت های مختلف خاک بر اساس موقعیت مدافع:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر سر و شانه مدافع داخل تشک ولی پاها بیرون تشک باشد، داخل محسوب می شود و کشتی ادامه دارد.

۲.اگر بالاتنه مدافع در خارج تشک باشد، خروج از تشک و کشتی قطع خواهد شد.

۳.خروج یک دست از تشک، خروج محسوب نمی شود مگر اینکه تمام بالاتنه هم همراه با دست خارج بشود.

۴.اگر هر دو دست در خارج تشک باشد اما بالاتنه در داخل تشک باشد، کشتی همچنان در حالت خاک و داخل محسوب و کشتی ادامه خواهد داشت.

۵. اگر کشتی گیران به حالت خاک روی خط زون قرار بگیرند، سپس یکی از آنها به حالت سرپا از تشک خارج بشود حریف او ۱ امتیاز دریافت خواهد کرد.

۶. کشتی گیری که بدون در دست داشتن فن پای او از تشک خارج بشود دیگر نمی تواند وارد تشک بشود و اجرای فن کند.

در این وبینار بیشترین شرکت کنندگان از کشور های آسیایی و اروپایی بودند و حضور مربیان و کشتی گیرانی از سراسر دنیا در این وبینار قابل توجه بود. در پایان این وبینار نیز با نمایش ۱۰ فیلم از شرکت کنندگان آزمون بعمل آمد و در ادامه نیز به سوالات و ابهامات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

این وبینارها امروز سه شنبه نیز با موضوع کنترل کردن مسابقه توسط داوران با تدریس زاک ایرت از کشور آمریکا ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 4984956

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی وبینار کمیته داوران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران مهدی طارمی لیگ برتر والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتسال یحیی گل محمدی وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه اعلام کرد: اسرائیلی ها به قطعنامه شورای امنیت برای تسهیل ارسال کمک ها به غزه عمل نکردند. هیچ مدرکی دال بر اتهامات وارده به آنروا وجود ندارد.

بورل تاکید کرد: پس از اینکه گزارش کمیته حقیقت یاب سازمان ملل ثابت کرد هیچ مدرکی دال بر اتهامات آنروا در خصوص حمله ۷ اکتبر وجود ندارد، از همکاری با آنروا استقبال می کنیم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود که این اتحادیه باید تلاش های خود را با کشورهای حوزه خلیج فارس برای یافتن راه حل سیاسی در خاورمیانه متحد کند.

بورل ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها به توقف دائمی جنگ در غزه منجر شود.

این مقام ارشد اروپا افزود که باید بر روی راه حل سیاسی بحران غزه، بر اساس اصل راه حل دو کشوری کار کرد.

کد خبر 6086834

دیگر خبرها

  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!