Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:19:22 GMT

رسیدگی به تعلیق جودوی ایران در لیست دادگاه CAS

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۵۶۵۲

رسیدگی به تعلیق جودوی ایران در لیست دادگاه CAS

جلسه رسیدگی به پرونده تعلیق جودوی ایران در دادگاه CAS بر اساس همان اعلام قبلی یعنی 26 شهریور برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"  و به نقل از حقوق ورزش، با اینکه چند ماهی است مسئولان فدراسیون جودو از برگزاری دادگاه سرنوشت ساز برای رسیدگی به پرونده شکایت ایران علیه فدراسیون جهانی جودو به خاطر تعلیق، در تاریخ 26 شهریورماه خبر داده، اما تاریخ این دادگاه در لیستی که ازسوی دادگاه CAS اعلام شد، وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


حالا بعد از گذشت چند هفته از انتشار این لیست جلسه رسیدگی پرونده تعلیق فدراسیون جودو، که قرار است ۲۶ شهریور برگزار شود، به فهرست رسیدگی‌های دیوان داوری ورزش اضافه شد.


البته در این فهرست دو شماره پرونده مجزا درج شده است که علت آن مشخص نیست.


قرار است آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو به همراه چند تن از مسئولان ورزش ایران در این دادگاه حاضر شوند و از حق جودوی ایران دفاع کنند.

 

جودو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نصراللهی، سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصراللهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

کد خبر 6085833

دیگر خبرها

  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰