Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: برخورداری ازسرمایه های اجتماعی با توسعه ی راهبردی محلات امکان پذیر است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی در نشست تخصصی با مسئول دفتر تسهیلگری و توسعه ی محلی محلات حاشیه نشین محله قربانی و شهید اصمعی با اشاره به نقش محلاتدر توسعه شهری، شناسایی و بهره مندی از توانمندیها و ظرفیت محلات در توسعه اقتصاد خانوادهو منطقه افزود: با هم افزایی و شناسایی ظرفیت محلات می توان سرمایه های اجتماعی را ارتقاء داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با رویکردی کاربردی به توسعهمحلات با مشارکت اجتماعی، رفاه اجتماعی و توسعه شهری فراهم می شود.
مدیر دفتر تسهیل گری و توسعه محلی محلاتحاشیه نشین نیز در این نشست با اشاره به فعالیت این دفتر در دو محله قربانی و شهیداصمعی گفت: 5 نفر کارشناس در حوزه های مختلف شهر سازی، اجتماعی،اقتصادی، حقوق و مددکاری اجتماعی فعالیت دارند.
سولماز پروین ادامه داد: با فعالیت این کارشناسان مسائل و ظرفیت های ویژه ومشکلات محلات رصد و برداشت های میدانی و کالبدی _نمونه گیری تمام شماری ،بنگاههای اقتصادی،دارایی سنجی و مسائل مربوط به توسعه محلات احصا می شود.
وی افزود: این مسائل رصد وضمن نشست با افراد اثرگذار محلی مشکلات مردم با دستگاههای مربوطه طرح و در جهت ارائه راهکار ها و حل مشکلات اقداماتلازم بعمل می آید.
800x600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، این برنامه با حضور مربیان کانون و اجرای فعالیت‌های شاد و متنوع بر روی کامیونت نمایش سیار صورت گرفت.اجرای نمایش شاد، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نقاشی، برگزاری مسابقه و... از جمله برنامه‌هایی است که کانون برای این روز تدارک دید.شناسایی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان مستعد در مناطق محروم و حاشیه نشین و مسیردهی مناسب توسط مربیان کانون ، امکان یابی برگزاری جلسات تعاملی با تسهیلگران و روان شناسان و جامعه شناسان در مناطق محروم با دعوت از کودکان و نوجوانان و والدین در راستای برون رفت از مشکلات اجتماعی و دعوت از تلاشگران و کنشگران حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ورود جدی به این مقوله و ترویج امید و نشاط اجتماعی در کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این محلات از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • افزایش رفاه اجتماعی با اخذ مالیات بر عایدی سرمایه
  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه