Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:55:35 GMT

تجربه یک پرواز خوب با هواپیمایی قشم ایر

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۵۹۷۱

تجربه یک پرواز خوب با هواپیمایی قشم ایر

به لطف هواپیماها، لذت سفر برای مسافران چند برابر شده و آن‌ها را قادر ساخته تا به دوردست‌ترین مکان از خانه و کاشانه خود، تنها با چند ساعت پرواز دست یابند. - اخبار بازار -

اهمیت پروازهای هوایی در صنعت گردشگری آن‌قدر تأثیرگذار بوده که در هر کشور شرکت‌های بزرگی وارد صنعت حمل‌ونقل هوایی شده‌اند. در کشور خودمان نیز چندین ایرلاین محبوب و باتجربه همچون هواپیمایی قشم ایر مشغول به فعالیت و جابه‌جایی مسافران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دهه‌های اخیر کشورها به این موضوع پی برده‌اند که برای آنکه بتوانند در صنعت گردشگری پیشتاز باشند، نیازمند هستند تا زیرساخت‌های آن را آماده سازند. یکی از این زیرساخت‌ها تأسیس شرکت‌های هواپیمایی است. ایران نیز با دارای بودن شرکت‌های هواپیمایی معتبر، سعی دارد تا سهمی در جابه‌جایی مسافران هوایی، به ویژه مسافران ایرانی داشته باشد.

زمانی که صحبت از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی می‌شود، اسامی بزرگ و کارکشته به وسط می‌آید. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از با تجربه‌ترین خطوط هواپیمایی، یعنی هواپیمایی قشم ایر آشنا کنیم.

مسافران پروازهای داخلی و خارجی می‌توانند با مراجعه به سایت ره بال آسمان انواع بلیط‌هایهواپیمایی قشم ایر را خریداری نمایند.

هواپیمایی قشم ایر

«ابرها را فرش راهتان خواهیم کرد». هواپیمایی قشم ایر با این شعار در سال 1372 فعالیت پروازی خود را آغاز نمود و در سال 1385 و با عقد قراردادهایی موفق به خرید هواپیماهای غول پیکر برای ادامه کار در مسیرهای پروازی گوناگون شد. مالکان تصمیم به واگذاری این مجموعه در سال 1385 گرفتند و در سال 1388، شرکت هلدینگ سورینت مریم قشم مالک قشم ایر شد. در این سال‌ها این شرکت با افزایش ناوگان پروازی خود با نام "هواپیمایی قشم" به کار خود ادامه داد.

در سال 1393 هواپیمایی قشم ایر به وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران واگذار شد. همچنین در سال 1398، کاپیتان حسن قاسمی به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره قشم ایر معرفی شد.

ناوگان هوایی قشم ایر

قشم ایر در مسیرهای داخلی، خارجی و عتبات مشغول به جابه‌جایی مسافر می‌باشد. این شرکت هواپیمایی تاکنون به 27 مقصد بین‌المللی و 29 مقصد داخلی پرواز داشته است.

این شرکت دارای 21 ناوگان هوایی به شرح ذیل می‌باشد:

چهار فروند هواپیما فوکر 100پنج فروند هواپیما ایرباس 300-600پنج فروند هواپیما آر-جیسه فروند هواپیما ایرباس 320چهار فروند هواپیما فوکر 50

مسافران و طرفداران هواپیمایی قشم می‌توانند از سایت ره بال آسمان، اقدام به خرید بلیط آنلاین این ایرلاین نمایند.

قطب‌های فعالیت ایرلاین قشم ایر

فرودگاه‌های بین‌المللی امام خمینی، بین‌المللی مهرآباد و فرودگاه دیرستان از قطب‌های اصلی قشم ایر است و فرودگاه بین‌المللی کیش، قطب دوم این ایرلاین محسوب می‌شود.

کلاس‌های پروازی هواپیمایی قشم ایر

   کلاس های پروازی هواپیمایی قشم ایر

هواپیمایی قشم ایر دارای دو کلاس پروازی است که مسافران می‌توانند هنگام خرید بلیط از سایت ره بال آسمان، نوع آن را انتخاب کنند.

کلاس پرواز اکونومی

یکی از رایج‌ترین نوع کلاس پروازی در بین مسافران است که قیمت پایه بلیط هواپیما است. این کلاس پروازی در قشم ایر همراه با پذیرایی و میان وعده ساده و یک وعده غذایی رایگان است. میزان بار مجاز برای مسافران این کلاس پروازی حداکثر 20 کیلوگرم است.

کلاس پروازی بیزینس کلاس

بیزینس کلاس قشم ایر در چند پرواز خارجی ارائه می‌شود. تفاوت این قسمت در صندلی‌های بزرگ و راحت، میزان بار مجاز حداکثر 40 کیلوگرم، پذیرایی از میان منوی انتخابی است. البته با توجه به این امکانات، قیمت بلیط هواپیما بیزنیس کلاس، افزایش می‌یابد.

کترینگ غذایی هواپیمایی قشم ایر

زمانی که صحبت از برترین کترینگ‌ ایرلاین‌های ایرانی به میان می‌آید؛ کترینگ قشم ایر در زمره بهترین و خاص‌ترین‌ها قرار می‌گیرد. در این سال‌ها یکی از نکات برجسته هواپیمایی قشم ایر در بین مسافران، پذیرایی و سرو غذاهای خاص بر فراز آسمان بوده است. جالب است بدانید، کترینگ این ایرلاین به واسطه رعایت الزامات سلامت غذایی و استانداردهای بهداشتی، موفق به دریافت سیب زرین سلامت شده است.

غذاهای طبخ شده این ایرلاین بر عهده شرکت فراز نمونه قشم است. این شرکت تمام غذاهای خود را مطابق با سلیقه و ذائقه مسافران ایرانی طبخ می‌کند. با توجه به مسافت مقصد پروازی، از مسافران با یک نوشیدنی یا میان وعده گرم و سرد پذیرایی می‌شود.

نکات پروازی مهمی که باید قبل از پرواز با قشم ایر بدانید

هواپیمایی قشم ایر نیز همانند تمام ایرلاین‌ها دارای قوانین و مقرراتی است که مسافران باید رعایت نمایند.

لازم است که مسافران در پروازهای داخلی یک ساعت و 30 دقیقه قبل از پرواز به باجه پذیرش مراجعه کنند. باجه‌های پذیرش مسافرتی 20 دقیقه قبل از پرواز بسته می‌شود.در پروازهای خارجی نیز مسافران باید سه ساعت قبل از پرواز به باجه پذیرش مراجعه کنند. باجه‌های پذیرش مسافرتی 60 دقیقه قبل از پرواز بسته می‌شود.لازم است مسافران اطلاع یابند که تمامی پروازهای داخلی قشم ایر از ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد و پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه امام خمینی انجام می‌گیرد.مسافران می‌توانند اقلام زیر را با خود به کابین هواپیما ببرند: پالتو، چتر، عصا، کیف دستی زنانه یا مردانه، مجله یا کتاب به تعداد محدود، دوربین عکاسی کوچک، گهواره دستی کوچک، غذای کودک، صندلی تاشو برای بیماران و لپ‌تاپ.

خرید بلیط هواپیما برای کودکان در هواپیمایی قشم ایر

در هواپیمایی قشم ایر، همچون ایرلاین‌های دیگر قوانین و مقرراتی برای کودکان وجود دارد و برای سهولت در امر خرید بلیط هواپیما، اقدام به دسته‌بندی سنی آن‌ها نموده است.

مسافران زیر دو سال جز اطفال محسوب می‌شوند و می‌توانند بدون رزرو صندلی و پرداخت 10 درصد از بهای بلیط، سوار هواپیما بشوند. همچنین برای این گروه 10 کیلوگرم بار مجاز و حمل رایگان در نظر گرفته شده است.

مسافران 2 تا 12 ساله کودک محسوب شده و باید با پرداخت 50 درصد در پرواز داخلی و 75 درصد در پروازهای خارجی از بهای بلیط؛ صندلی رزرو نمایند. میزان بار مجاز برای این مسافران 20 کیلوگرم است.

از ویژگی‌های برجسته هواپیمایی قشم، می‌توان به قانون اجازه ورود مسافران کودک بدون حضور والدین نام برد. البته این امر به جهت حفظ ایمنی کودک، منوط به تکمیل فرم مخصوصی توسط والدین یا قیم کودکان است.

برای اطلاع از قیمت بلیط‌ سیستمی قشم ایر، به سایت ره بال آسمان مراجعه نمایید.

استرداد بلیط هواپیمایی قشم ایر از سایت ره بال آسمان

چنانچه مسافران، بلیط هواپیمایی قشم ایر را به صورت آنلاین از سایت ره بال آسمان خریداری کرده باشند و به دلایلی قصد کنسلی آن را داشته باشند؛ می‌توانند به صورت آنلاین یا تلفنی وجه بلیط را استرداد نمایند.

منبع rahbal

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407,1431/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۶|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۰۶| هر اونس طلا ۱۹۲۸ دلار شد ۳ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۰۶|افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان شد ۴ کاراباما؛ پاسخی به نگرانی شما پس از خروج سامسونگ و ال جی از ایران ۵ مدیرعامل بانک سینا خبر داد: پرداخت وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی در قالب طرح مواسات ۶ خرید آپارتمان در اندیشه با امکانات باورنکردنی در حومه پایتخت ۷ ارزش دلار آمریکا به پایین‌ترین رقم طی ۲ سال گذشته رسید ۸ اهدای ۱۳۷۰ دستگاه یخچال فریزر به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان با کمک های کارکنان بانک ملت مهمترین اخبار بازار قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۶|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۰۶|افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان شد قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۰۶| هر اونس طلا ۱۹۲۸ دلار شد مدیرعامل بانک سینا خبر داد: پرداخت وام قرض الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی در قالب طرح مواسات مهمترین اخبار تسنیم «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به دنبال فریب است مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶درصد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هواپیمایی قشم ایر فروند هواپیما امروز ۹۹ ۰۵ ۰۶ بلیط هواپیما قبل از پرواز کلاس پروازی صرافی ها بین المللی کلاس پرواز ترین اخبار قشم ایر خرید بلیط قیمت دلار تومان شد بار مجاز قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403

استانبول یکی از بزرگترین مراکز گردشگری در جهان محسوب می‌شود و به دلیل اینکه نقطه تلاقی بین دو قاره بزرگ آسیا و اروپا است، جاذبه‌های بسیار زیادی از دو قاره را در این شهر می‌توان تماشا کرد. سالانه افراد زیادی در کشور ما، اقدام به خرید بلیط تهران استانبول می‌کنند؛ به همین خاطر اطلاع از قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403 از اهمیت بالایی برخوردار است که در این بخش قصد داریم در این رابطه اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم.

آیا قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول در سال 1403 تغییری داشته است؟

اگر قصد سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول را داشته باشید، قطعا یکی از سوالاتی که ذهن شما را درگیر می‌کند، قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول است. نکته مهمی که در این رابطه باید بدانید، این است که هیچ سازمانی بر قیمت بلیط سفر به استانبول، نظارت ندارد و بلیط سفر به این شهر، از هیچ قانونی پیروی نمی‌کند.

در اصل می‌توان گفت بلیط سفر به این شهر، از طرف سازمان هواپیمایی کشوری آزاد اعلام شده است. با این وجود، تعرفه دریافت بلیط تهران استانبول در سال 1403 به نسبت سال قبل،  تغییر زیادی نداشته و تقریبا، با همان نرخی که در سال گذشته داشته، با درصد بسیار کمی تغییرات، به فروش می‌رسد.

چه عواملی بر قیمت بلیط هواپیما استانبول تأثیر می‌گذارد؟

با وجود اینکه تعرفه فروش و قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول  به نسبت سال گذشته، تغییر زیادی نکرده، اما عوامل زیادی وجود دارد که بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. در اینجا به چند مورد اشاره خواهیم کرد؛ از جمله:

خرید بلیط در ایام خاص نوع پرواز کلاس پروازی هواپیما آژانس و شرکت هواپیمایی صادرکننده بلیط

 

 

خرید بلیط هواپیما در ایام خاص

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول تاثیر دارد، زمان پرواز است. لازم است بدانید در ایام تعطیلات و مناسبت‌های خاص و به‌طور کلی زمان پیک سفر، ممکن است قیمت بلیط سفر به این شهر افزایش داشته باشد.

نوع پرواز

نوع پرواز نیز می‌تواند بر قیمت بلیط تاثیر داشته باشد. در مواردی که بلیط چارتری یا لحظه آخری دریافت می‌کنید، ممکن است از لحاظ قیمت با بلیط سیستمی متفاوت باشد.

 کلاس پروازی هواپیما

کلاس پروازی نیز بر قیمت بلیط تاثیرگذار است. بلیط هواپیمای تهران استانبول از لحاظ کلاس پروازی سه نمونه است:

فرست کلاس: این نوع بلیط قیمت بالاتری دارد. برای مسافرانی که بلیط فرست کلاس دریافت کرده‌اند، امکاناتی درنظر گرفته می‌شود که می‌‌توانند در طول مسیر از آن، استفاده کنند. معمولا افراد سیاستمدار، مشهور و سرشناس بلیط فرست کلاس می‌خرند. بیزینس‌کلاس: این نوع بلیط قیمت ارزان‌تری نسبت به فرست‌کلاس داشته و در رده متوسط قرار دارد. برای مسافرانی که این بلیط را دریافت می‌کنند نیز به نسبت مبلغی که می‌پردازند، امکاناتی درنظر گرفته می‌شود. بلیط اقتصادی و اکونومی: بلیط اکونومی، معمولی‌ترین بلیط هواپیمایی است که ارزان‌ترین قیمت را دارد. صندلی‌های این نوع پرواز معمولی هستند. خدماتی که برای مسافران این کلاس پروازی، درنظر گرفته می‌شود، به نسبت دیگر بلیط‌ها کیفیت پایین‌تری دارد. آژانس و شرکت هواپیمایی صادرکننده بلیط

آژانس‌های هواپیمایی زیادی در سطح کشور هستند که در زمینه فروش بلیط، فعالیت دارند. میزان فعالیت این آژانس‌ها یکسان نیست، بعضی از آن‌ها به دلیل اینکه فعالیت بیشتری دارند، پروازهای بیشتری را پوشش می‌دهند و امکانات بیشتری را برای مسافر فراهم می‌کنند. به همین‌خاطر ممکن است قیمت بلیط آن‌ها به نسبت دیگر شرکت‌ها بیشتر باشد.

 

 

نکات مهم برای خرید بلیط هواپیما تهران استانبول با کیفیت و قیمت مناسب

اولین نکته‌ای که باید بدانید این است که برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول در سال 1403، ابتدا، کمی زمان صرف بررسی قیمت‌های مختلف کرده و نرخ شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. به این ترتیب می‌توانید مناسب‌ترین و ارزان‌ترین بلیط را بخرید.

همچنین برای اینکه بتوانید بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول را پیدا کنید، بهتر است فعالیت شرکت‌های مختلف را در دنیای مجازی، به‌صورت روزانه زیرنظر بگیرید. با این روش می‌توانید بهترین قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول را از این شرکت‌ها پیدا کرده و در صورت تخفیف از طرف شرکتی، بلیط این مسیر را با قیمت ارزان‌تر تهیه کنید.

سخن آخر

قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403 به عوامل زیادی مثل، کلاس پرواز، ایام خاص، نوع بلیط، ساعت پرواز، شرکت هواپیمایی و مواردی از این قبیل بستگی دارد. مسافران و گردشگران، برای خرید بلیط با قیمت مناسبتر باید همه این موارد را درنظر بگیرند تا بتوانند شروع و پایان خوب و مقرون به صرفه‌ای برای سفر خود رقم بزنند.

یادتان باشد برای خرید بلیط ارزان در دام افراد سودجو نیفتید؛ چراکه گاها افراد بدون هیچ تحقیق و اطلاعی صرفا به‌خاطر ارزان بودن قیمت، بلیط می‌‌خرند اما بعد از آن با مشکلاتی روبرو می‌شوند که علاوه بر صرف هزینه بیشتر، ناراحتی و معطلی‌های فراوانی نیز برای آن‌ها به بار می‌آید. پس اولین گام برای خرید هر نوع بلیطی اطمینان پیداکردن از آژانس یا سایتی است که آن نوع بلیط را عرضه می‌کند.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

دیگر خبرها

  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • بررسی امکانات اتوبوس vip
  • عودت مبلغ بلیت مسافران باطلی، بدون کسری وجه
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی برای پروازهای باطل‌شده
  • بخشنامه هواپیمایی درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • بازگشت وجه بلیت سفر‌های هوایی لغو شده
  • اقامت لوکس گردشگران فضایی در جو خارج از زمین