Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با بیان اینکه ساختار اداری استان تهران متناسب با جمعیت آن دیده نشده است، گفت: استاندار تهران دستور ویژه‌ای را در این خصوص صادر کردند. تاریخ انتشار: 10:33 - 07 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۵۱۹ خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا اظهارداشت: ساختار اداری استان تهران متناسب با جمعیت آن دیده نشده است؛ چرا که ساختار‌ها بر اساس مأموریت‌ها شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: استاندار تهران دستور ویژه‌ای را در این خصوص صادر کردند و در حوزه معاونت توسعه استانداری، اقدامات اولیه را با تشکیل تیم پژوهشی با هدف آسیب شناسی ساختار تهران تشکیل دادیم:     معاون استاندار تهران یادآور شد: قالب دستگاه‌ها از لحاظ ساختاری ضعیف هستند و ساختار وقتی جود نداشته باشد به تبع آن بودجه و نیروی انسانی نیست و فعالیتی که وجود دارد پاسخگوی این جمعیت نخواهد بود.   عباس پاشا تصریح کرد: بی تردید ظرفیت باید توسعه پیدا کند؛ چرا که ما شاهد یک دستگاهی در استان تهران بودیم که با ساختار یک استان با جمعیت کمتر از ۷۰۰ نفر برابری می‌کرد، این در حالیست که استان تهران با ۱۵ میلیون نفر جمعیت با استانی که کمتر از یک میلیون نفر جمعیت دارد برابری نخواهد کرد و این منجر به این می‌شود که پاسخگوی خوبی برای مردم نباشیم و دچار ضعف خواهیم شد.   بیشتر بخوانید:  معاون استاندار تهران: سند توسعه راهبردی جمعیت استان تهران تدوین می‌شود     انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار تهران استاندار تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت برنامه‌ریزی برای حضور ۲۰ میلیون مسافر در مازندران

ایسنا/مازندران  سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران برنامه‌ریزی برای حضور ۲۰ میلیونی مسافران در استان را مورد تاکید قرار داد.

 احمد توکلی شنبه ۲۵ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی مازندران که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه برای برون رفت از مشکلات  نیاز است برنامه‌های اجرایی براساس طرح آمایش سرزمینی انجام شود، گفت: شناخت وضع موجود مازندران برای سیاست‌گذاری در اجرای طرح‌ها بسیار مهم است.

وی افزود: به دلیل نداشتن شناخت دقیق در تصویب طرح‌های تفصیلی، هادی و سایر طرح‌ها مشکلات در بخش‌های مختلف مشهود است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران یادآورشد: با توجه به تغییر ذائقه شهروندان و تمایل برای سکونت در آپارتمان‌های ساحل، ساخت برج در پلاک یک رونق گرفت و نیاز است تا مصوبات این بخش امکان سنجی و همگون بشود.

 توکلی تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن زمین‌های با توان اکولوژیک درجه ۳ به بالا را ملاک ساخت قرار دادند و زمین‌های با این قابلیت عمدتاً در ارتفاع بالای هزار متر است، در حالی که جمعیت در شهرها و نزدیک به شهرها ساکن هستند و دوری ساخت مسکن از محل تجمع جمعیت مورد استقبال قرار نگرفت.

توکلی با بیان اینکه عمده ثبت اقامت مربوط به خانه دومی است و نیاز است تا در اعلام جمعیت مازندران، مسکن ملاک ارائه آمار قرار بگیرد، گفت: در آمار جمعیتی مازندران نفوس ملاک است، در حالی که در بازه زمانی فشرده ۲ هفته‌ای ایام تعطیلات نوروز ۲۰ میلیون اقامت در استان ثبت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات نشست آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب
  • استان سمنان میزبان ریاست جمهور خواهد بود
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • حرکت به سمت مردمی‌سازی اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر قم
  • سمنان مقصد اولین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صفا‌ک صهیونیستی
  • پرداخت بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام در دو سال گذشته
  • ضرورت برنامه‌ریزی برای حضور ۲۰ میلیون مسافر در مازندران