Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@09:42:05 GMT

عکس | رضاییان در تیم منتخب لیگ ستارگان قطر

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۶۱۳۹

عکس | رضاییان در تیم منتخب لیگ ستارگان قطر

به گزارش همشهری  آنلاین ، روزنامه استاد الدوحه قطر بعد از اتمام هفته هجدهم لیگ ستارگان، اقدام به انتخاب تیم منتخب هفته کرد. رضاییان که در برد 3 بر یک الشحانیه مقابل الاهلی روز خوبی را با زدن 2 گل پشت سرگذاشت، به این تیم راه یافت.به همین خاطر روزنامه استاددوحه در گزینش تیم منتخب ستارگان هفته وی را به عنوان وینگر راست انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشحانیه شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات ندارد و در پایان هفته هجدهم مسابقات با کسب 13 امتیاز رتبه انتهایی جدول رده بندی را در اختیار دارد.

البته هر چقدر که شرایط الشحانیه خوب نیست رامین رضائیان در این تیم می درخشد.این بازیکن در این فصل 10 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

ویدئو | ماجرای پشیمانی رضاییان از ترک پرسپولیس

کد خبر 535080 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی فوتبال - عربی فوتبال لژیونرها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال عربی فوتبال لژیونرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا ۲۶ پله‌ای بسکتبال بانوان در رده‌بندی جهانی بهترین اتفاق پارسال بود

فتانه ملک نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره سالی که بر بسکتبال بانوان ایران گذشت، اظهار کرد: در سالی که گذشت به تقویت و توسعه تیم‌های ملی پرداختیم و در این زمینه موفق عمل کردیم، زیرا توانستیم برای اولین بار در بخش تیم‌های ملی بانوان یک یا دو دیدار تدارکاتی برون مرزی داشته باشیم.

حضور برای نخستین مرتبه در جام ویلیام جونز

وی افزود: همچنین بانوان ما برای نخستین مرتبه در جام ویلیام جونز شرکت کردند و، چون قبل از برگزاری بازی‌های کاپ آسیا بود، توانستند از آمادگی لازم برخوردار شوند. آنها علیرغم همه سختی‌ها به مصاف تیم‌های قدرتمندی رفتند که برای مربیان و بازیکنان تجربه ارزشمندی بود و توانستند با این تیم‌ها تنه به تنه شوند تا با قدرت در کاپ سطح ب آسیا شرکت کنند.

برای اولین بار تا فینال کاپ آسیا رفتیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال ادامه داد: ماحصل آن این بود که برای اولین بار تا فینال کاپ آسیا رفتند و عملکرد خوبی از خود نشان دادند. در این رقابت‌ها تنها یک تیم می‌توانست از سطح ب به الف صعود کند و ما هم متاسفانه بازی را به اندونزی در فینال واگذار کردیم و نتوانستم به سطح الف صعود کنیم. امیدوارم این اتفاق امسال میسر شود و بچه‌ها بتوانند قوی‌تر ظاهر شوند.

حضور سرمربی یونانی

وی عنوان کرد: برای تقویت تیم ملی، برای نخستین بار النی کاپوچیانی، سرمربی یونانی را برای هدایت بسکتبال بانوان ایران استخدام کردیم. او سرمربی خوبی بود و در مدت زمان کوتاه با سبک و سیاق ما توانست آشنا شود و ایراد‌ها را برطرف کند. مربیان ما نیز دیدگاه خوبی پیدا کردند و مهم‌تر از همه پیشرفت بچه‌ها به وضوح دیده می‌شد.

ملک اضافه کرد: در کنار آن دیدار‌های تدارکاتی برای تیم ملی بسکتبال در اردن در نظر گرفتیم و بچه‌ها آنجا محک جدی خوردند و ۱۴ بازیکن اصلی از میان ۲۰ نفر برای حضور در تورنمنت ویلیام جونز انتخاب شدند. در نهایت در این جام هم به انتخاب نهایی ۱۲ نفر برای کاپ آسیا رسیدیم. علاوه بر آن کلینیک‌های دانش افزایی را با حضور سرمربی یونانی برای تقویت مربیان ایرانی برگزار کردیم.

سطح علمی داوران را ارتقا بخشیدیم

وی خاطرنشان کرد: همچنین در یکسال گذشته سطح علمی و عملی داوران را ارتقا بخشیدیم و آنها با قضاوت در مسابقات خوش درخشیدند. در این یکسال در رده‌های مختلف آسیایی در بخش مردان و یانوان از داوران و ناظران بین‌المللی برای قضاوت دعوت شد. در سال گذشته تعداد بیشتری از داوران و ناظران ما برای قضاوت در رقابت‌های برون مرزی اعزام شدند. در کنار آن ما برای ارتقای سطح علمی داوران کمپ‌های داوری متعددی را برگزار کردیم. امیدوارم چهره‌های جدید و جوانتری در مسابقات ببینیم.

نایب رئیس یانوان فدراسیون بسکتبال یادآور شد: برای رشد و توسعه بسکتبال در رده نونهالان المپیاد استعداد‌های برتر را با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم و همه مسابقات به شکل لیگ برگزار شد. با توجه به سیاست‌های آمایش سرزمینی غیر از تهران توانستیم در استان‌های پرجمعیت مسابقات بیشتری را برای رشد بسکتبال برگزار کنیم. به همین دلیل برگزاری مسابقات نوجوانان و جوانان در لیگ‌های دسته یک، دو و برتر در بالاترین سطح بود. وقتی مسابقات لیگ برگزار می‌شود، رقابت بیشتر، دید ما حرفه‌ای‌تر و باشگاه‌های بیشتری درگیر می‌شوند و پای حامیان مالی به لیگ باز می‌شود.

ملی‌پوشان باید در کاپ آسیا شرکت کنند

وی اظهار کرد: اوایل تیر ماه امسال مسابقات کاپ آسیا زیر ۱۸ سال را در پیش داریم و میزبان هم مشخص نیست. بچه‌های ما از چند ماه گذشته در اردو‌های مختلف و همچنین مسابقات لیگ برتر شرکت کردند تا از آمادگی لازم برخوردار شوند. برای رده بزرگسالان نیز طبق تقویمی که ارائه شده آنها باید در کاپ ۲۰۲۳ آسیا و رویداد بعدی در ۲۰۲۵ شرکت کنند. رده زیر ۱۶ سال هم در مسابقات آسیایی ۲۰۲۳ شرکت می‌کند. کاپ آسیایی بسکتبال سه نفر نیز هم اکنون در سنگاپور در حال برگزاری است.

ملک تاکید کرد: بهترین اتفاق در ۱۴۰۲ صعود رنکینگ بانوان بسکتبال ایران در آسیا بود و الان در رده دهم آسیا قرار دارند. آنها با پرش ۲۶ پله‌ای در رده ۵۲ جهان قرار گرفتند. با توجه به برنامه‌ای که فدراسیون در نظر گرفت بیش از گذشته نگاه ویژه‌ای به بسکتبال دختران شد و این امتیاز مثبتی است.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا حامیان مالی بیشتری برای بخش بانوان جذب کنیم و همچنین کمپ ویژه‌ای برای تشکیل اردو‌های تیم ملی داشته باشیم. اگر مشکلات مالی نداشته باشیم می‌توانیم در بسکتبال سه نفر هم به رویداد‌های مختلف اعزام داشته باشیم تا رنکینگ آنها هم بالا برود، اما لازم است تا پای حامیان مالی وسط بیاید، زیرا هزینه‌ها بسیار گزاف است.

نایب رئیس یانوان فدراسیون بسکتبال گفت: یکی از نکات مثبت سال گذشته این بود که برای رده‌های پایه زحمت کشیده شد و ما جشنواره‌های مختلفی در رده زیر ۱۲ سال داشتیم که باعث شد انگیزه بچه‌ها در این رده سنی افزایش یابد تا چشم‌انداز خوبی برای تشکیل تیم ملی بسکتبال در سال ۲۰۳۰ داشته باشیم.

منبع : ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته «تولیمو» اعلام شد + جدول
  • فیلم‌ های سینمایی نوروز ۱۴۰۳ + جدول فیلم‌ های امروز، جمعه ۱۰ فروردین
  • ارتقا ۲۶ پله‌ای بسکتبال بانوان در رده‌بندی جهانی بهترین اتفاق پارسال بود
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • بازیکن جوان هندبال ساحلی ایران به همراه ستارگان جهان در المپیک پاریس
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۲ درصد رسید + جدول
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵