Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جذب کمک‌های مردمی هیات حسین جان بجنورد گفت: بیش از ۱۰ هزار وعده‌غذای نذری در پنج روز منتهی به عید غدیر توسط خادمین این هیات طبخ و در مناطق حاشیه شهر توزیع می‌شود.

حمید نظریان در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به شرایط سخت معیشتی مردم به‌واسطه شیوع ویروس کرونا  اظهار کرد: سنت حسنه اطعام در مناسبت‌های مذهبی فرصت بی‌بدیلی جهت مرهم بر زخم‌های مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول جذب کمک‌های مردمی هیات حسین جان بجنورد تصریح کرد: خادمین این هیات به‌رسم چندین سال اخیر، امسال نیز باهدف گرامی‌داشت عیدالله اکبر، اطعام غدیر را با طبخ و توزیع غذای متبرک در حاشیه شهر بجنورد انجام می‌دهند.

وی در ادامه افزود: طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده با توجه به کمک‌های جمع شده از سوی مردم بیش از ۱۰ هزار وعده غذایی در پنج روز منتهی به عید غدیر طبخ و در حاشیه شهر بجنورد توزیع می‌شود.

نظریان تأکید کرد: خیرین محترم کمک‌های خود را جهت برگزاری باشکوه این مراسم به خادمین این هیات تحویل دهند.

وی در انتها با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اجرای این طرح گفت: مناطق احمدآباد، معصوم زاده، جوادیه و گلستان شهر بجنورد به‌عنوان مناطق هدف این طرح تاکنون تعیین‌شده و اطعام به‌صورت توزیع در محل درب منازل انجام می‌شود.

گفتنی است در شهر بجنورد به‌عنوان مرکز خراسان شمالی بر اساس سرشماری‌های انجام‌شده بالغ‌بر 30 درصد جمعیت را ساکنین در مناطق حاشیه شهر و کمتر برخوردار تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: غذای نذری بجنورد عید غدیر کمک های مردمی اطعام غدیر شهر بجنورد حاشیه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی، زمان فعالیت این سامانه را از عصر دوشنبه تا اواخر وقت روز سه‌شنبه هفته جاری اعلام و پیش بینی کرد که آسمان مازندران در طی این مدت با بارش باران، وزش باد به نسبت شدید، احتمال وقوع رعد و برق و در مناطق کوهستانی با بیش ۲ هزار و ۵۰۰ متر ارتفاع با بارش برف همراه خواهد بود که البته بارش‌ها در مناطق کوهستانی محسوس‌تر است.

هواشناسی منطقه اثر این سامانه را شامگاه دوشنبه در ارتفاعات و در روز سه‌شنبه نیز در مناطق مناطق مختلف استان اعلام کرد و نسبت به لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محورهای کوهستانی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی و احتمال خسارت به پوشش خزانه برنج در طی این مدت هشدار داد.

هواشناسی مازندران در اخطاریه سطح نارنجی خود به شهروندان توصیه کرد که علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه و خودداری از فعالیت‌ها کوهنوردی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، از استقرار یافتن در مناطق مرتفع و اتراق و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها در طی این مدت خودداری کنند.

کد خبر 6084680

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • هشدار هواشناسی؛ مازندران آماده سیل شود / اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس