Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پانزدهمین وبینار آموزشی اتحادیه جهانی کشتی (UWW) با تدریس ابراهیم چی چی اوغلو از کشور ترکیه و کیسی گوئیسی از کشور آمریکا با موضوع بررسی موقعیت های مختلف خروج پای مدافع و مهاجم از تشک برگزار شد.

بر همین اساس ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران موارد مطرح شده در این وبینار را به شرح زیر اعلام کرد:

حالت های مختلف خاک بر اساس موقعیت مدافع:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر سر و شانه مدافع داخل تشک ولی پاها بیرون تشک باشد، داخل محسوب می شود و کشتی ادامه دارد.

۲.اگر بالاتنه مدافع در خارج تشک باشد، خروج از تشک و کشتی قطع خواهد شد.

۳.خروج یک دست از تشک، خروج محسوب نمی شود مگر اینکه تمام بالاتنه هم همراه با دست خارج بشود. 

۴.اگر هر دو دست در خارج تشک باشد اما بالاتنه در داخل تشک باشد، کشتی همچنان در حالت خاک و داخل محسوب و کشتی ادامه خواهد داشت.

۵. اگر کشتی گیران به حالت خاک روی خط زون قرار بگیرند، سپس یکی از آنها به حالت سرپا از تشک خارج بشود حریف او ۱ امتیاز دریافت خواهد کرد. 

۶. کشتی گیری که بدون در دست داشتن فن پای او از تشک خارج بشود دیگر نمی تواند وارد تشک بشود و اجرای فن کند.

در این وبینار بیشترین شرکت کنندگان از کشور های آسیایی و اروپایی بودند، حضور مربیان و کشتی گیرانی از سراسر دنیا در این وبینار قابل توجه بود، در پایان این وبینار با نمایش ۱۰ فیلم از شرکت کنندگان آزمون گرفته شد و در ادامه نیز به سوالات و ابهامات شرکت کنندگان پاسخ داده شد. این وبینارها امروز سه شنبه ۷ مرداد ماه با موضوع کنترل کردن مسابقه توسط داوران با تدریس زاک ایرت از کشور آمریکا ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: توکلیان: دوستان سازمان لیگ کرونا را جدی بگیرند/ آینده متعلق به سرمایه های ملی است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، دربی لیگ برتری فوتبال اصفهان در حالی روز گذشته بین سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد و برتری یک بر صفر شاگردان ژوزه مورایس را در ورزشگاه نقش جهان به همراه داشت که این بازی نسبت به قبل رنگ و لعاب اصفهانی‌تری به خود گرفته بود.

دربی دیروز اصفهان، نشان دهنده اعتماد فدراسیون‌نشینان به ظرفیت داوری اصفهان بود که طعم دربی را برای طرفداران و مخاطبان فوتبالی این خطه شیرین‌تر کرد و طی چند سال اخیر بی‌سابقه بود.

مصاف سپاهان و ذوب‌آهن در حالی برگزار شد که تیم داوری و مسئولین برگزاری این دیدار متشکل از داوران و عوامل بومی استان اصفهان بودند که این اتفاق سابقه نداشت.

امین قدیری و مجتبی شجاعی که جزء داوران اصفهانی فوتبال ایران به‌شمار می‌روند، به‌عنوان کمک داور دوم و داور چهارم در کنار پیام حیدری به‌عنوان داور وسط (از همدان) و علیرضا ممبینی (از خوزستان) حضور داشتند.

همچنین احمد صالحی، رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان نیز به‌عنوان ناظر داوری در این دیدار حاضر بود و عباس عابدی، رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان اصفهان نیز به‌عنوان ناظر ویژه کمیته انضباطی روند برگزاری دربی اصفهانی را زیر نظر داشت.

علاوه بر آنها، خمیه‌کبود که اصالت کاشانی دارد نیز به‌عنوان نماینده سازمان لیگ امر مهم برگزاری این دیدار را در کنار عوامل هیئت فوتبال استان اصفهان بر عهده داشت که اتفاق جالبی بود.

دیگر خبرها

  • روسیه مسئولانش را از سفر به خارج حتی به کشورهای دوست منع کرد
  • خودسوزی یک مرد خارج در نزدیکی محل برگزاری دادگاه ترامپ در نیویورک
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • علیرضا قزوه: فصل دوم سرزمین شعر در حال ساخت است
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • لزوم برنامه عملیاتی برای خروج از زیان‌دهی واحدهای دانشگاهی