Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، صدری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی در نشست با استاندار مرکزی در این اداره گفت: سند دار کردن عرصه‌های دولتی مهم‌ترین راهکار برای جلوگیری از زمین خواری است.

صدری افزود: در سال ۹۳ قانون تکلیف کرد تا دستگاه‌های دولتی املاک و نقشه‌های خودشان را در مدت دو سال تحویل ثبت اسناد و املاک دهند که متاسفانه برخی دستگاه‌ها تا کنون به این قانون عمل نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت اسناد استان مرکزی سنددار کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر شنبه در نشست با رؤسای آموزش و پرورش در عسلویه اظهار کرد: برای شناسایی و جذب معلمان خوب و با کیفیت؛ وزارت آموزش و پرورش با تمهیدات قوی و ایجاد بستر لازم و ساز و کار مؤثر با راه اندازی کانون‌های ارزیابی زمینه جذب و به کارگیری معلمانی خوب و با کیفیت را فراهم آورده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام آموزش و پرورش توسط رئیس شورای آموزش و پرورش گفت: استاندار بوشهر با این اقدام بی نظیر تمامی تمرکز و سرمایه‌های مادی معنوی و فکری نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان در سال جدید را بر روی آموزش و پرورش متمرکز کرده است.

حفاظت ویژه از آزمون‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: این موضوع سبب می‌شود که تا بخش دوم شعار سال قبل ما که آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش بود محقق شود.

وی با تاکید بر حفاظت ویژه از آزمون‌های آموزش و پرورش یادآور شد؛ کنترل حوزه‌های امتحانات نهایی بررسی امکانات لازم و پیش بینی نیازها قبل از شروع امتحانات ما را در اجرای برگزاری بزرگترین ماراتن سنجشی کشور که به مدت یک ماه در پایه‌های دهم یازدهم و دوازدهم اتفاق خواهد افتاد کمک شایانی خواهد کرد.

ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی

موحدی با اشاره به نهضت سند دار کردن املاک آموزش پرورش گفت: با تعامل بسیار خوبی که با اداره ثبت اسناد و املاک و آموزش و پرورش وجود دارد انتظار می‌رود در همه شهرستان‌ها و مناطق با هماهنگی نسبت به صدور اسناد بنفش املاک آموزش و پرورش اقدام گردد و همه اسناد صادر شده در سامانه سادا ثبت شود.

وی گفت: تابستان فرصت برنامه ریزی های کلان در آموزش و پرورش است؛ برنامه ریزی برای پروژه مهر، ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی، برگزاری آزمون‌های جذب هزار و ۱۵۰ نفر سهمیه استخدامی، امتحانات نهایی و کنکور، فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی تابستانی از برنامه‌های پیش روی مدیران و رؤسای مناطق هجده گانه استان است.

موحدی تصریح کرد: انتظار می‌رود با تدبیر و درایت و دوراندیشی و با برنامه ریزی صحیح و اقدامات به موقع همه این برنامه‌های کلان به شکل مطلوب و با کیفیت در سطح استان اجرا شود.

کد خبر 6083853

دیگر خبرها

  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • از ظرفیت صدا و سیمابرای استفاده کشاورزان از سند مالکیت استفاده شود
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • بهره گیری از ظرفیت جهاددانشگاهی در راستای اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک
  • بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان جهاد دانشگاهی برای تسهیل در صدور اسناد
  • تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگ برای اراضی دولتی سیستان و بلوچستان
  • نهضت سنددارکردن املاک آموزش و پرورش در استان بوشهر دنبال می‌شود
  • نقره داغ شدن متخلفان زمین خواری در عباس آباد