Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:03:58 GMT

ساعی رییس کمیسیون ورزشکاران شد؛ عابدینی نایب رییس

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۷۴۷۵

ساعی رییس کمیسیون ورزشکاران شد؛ عابدینی نایب رییس

انتخابات رییس و نایب‌رییس کمیسیون ورزشکاران ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه) در آکادمی ملی المپیک با حضور تعدادی از مسوولان ورزش ایران برگزار شد.

این در حالی بود که برای ریاست کمیسیون ورزشکاران، هادی ساعی و زهرا نعمتی کاندید بودند که در نهایت ساعی موفق شد با ۸ رای به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شود. نعمتی هم در این انتخابات ۷ رای آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست این کمیته پیش از این برعهده آرش میراسماعیلی بود.

مجتبی عابدینی، عنوان دار شمشیربازی ایران در بازی‌های المپیک هم برای پست نایب‌رییسی باید با افشین نوروزی رقابت می‌کرد که در نهایت موفق شد با کسب ۸ رای عنوان نایب رییسی این کمیته را از ان خود کند.

برچسب‌ها آرش میراسماعیلی افشین نوروزی مجتبی عابدینی آکادمی ملی المپیک کمیسیون ورزشکاران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرش میراسماعیلی افشین نوروزی مجتبی عابدینی آکادمی ملی المپیک کمیسیون ورزشکاران آرش میراسماعیلی افشین نوروزی مجتبی عابدینی آکادمی ملی المپیک کمیسیون ورزشکاران کمیسیون ورزشکاران نایب رییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت. پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

البته این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

کد خبر 6080619

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • تمجید نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک