Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از اجرای ۹۸ برنامه در سند تحول آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد.

«رضا زینی وند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به آموزش و پرورش عنایت زیادی شده است و به طوری که می توان گفت اهداف نظام با اهداف آموزش و پرورش درهم تنیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: آموزش و پرورش مختص قشرخاصی نیست و همگان در برابر تربیت آینده سازان میهن اسلامی به قدر توان خود وظیفه داریم. 

 

زینی وند با اشاره به رونمایی از برنامه های آموزشی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان ایلام، گفت:  در سند تحول آموزش و پرورش استان که امروز در شورای آموزش و پرورش تصویب شده و برای اجرا به مناطق آموزشی مختلف استان ارسال می‌شود در مجموع  ۱۹۸ برنامه در ۲۱ حوزه در قالب ۸۶۶ فعالیت و اقدام پیش‌بینی شده و فعالیت‌های سال تحصیلی آینده مبتنی بر این سند خواهد بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: مهم ترین اولویت در این سند برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ توسعه مهارت آموزش دانش‌آموزان و تشویق آن‌ها به سمت رشته‌های فنی و کار و دانش است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی برای ارائه آموزش‌ها در سه موقعیت قرمز، زرد و سفید پیش‌بینی شده است که در صورت قرمز بودن شرایط عمده آموزش‌ها از طریق مجازی و کانال شاد ارایه و تنها مدارس مناطق عشایری با جمعیت محدود آموزش‌های حضوری خواهند داشت.

 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان ایلام سند تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است