Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، با هدف ارج نهادن به صنایع دستی و فرهنگ غنی بومی و محلی، در کنار تشویق هنرمندان و توسعه اشتغال سریال تلویزیونی طنز با عنوان «خانه آقاجان» را در دست تولید دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان رسالت رسانه استانی را تبلیغ فرهنگ غنی محلی و حمایت از صنایع بومی در قالب تولید برنامه‌های نمایشی و با هدف توسعه اشتغال و گردشگری عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطیفی با اشاره به اثرگذاری تولیدات نمایشی تصریح کرد: بررسی برنامه‌های نمایشی بویژه در ژانر طنز که در سالیان اخیر تولید و از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش شده است موید این مطلب است که جاگذاری پیام و آموزش در این نوع برنامه‌ها، تاثیر و ماندگاری طولانی مدتی در اذهان مخاطبان دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان فرهنگ بومی و هنرهای دستی استان را غنی برشمرد و افزود: استفاده از لوکیشن هایی که به نوعی تبلیغ کننده میراث فرهنگی، مشوق گردشگری و عامل اشتغال در این حوزه است، اولویت این فیلم داستانی است.

لطیفی پرداخت به موضوعاتی مانندتکریم بزرگان خانواده، جهش تولید، اهمیت صنایع دستی مانند صنعت ظریف ملیله در اقتصاد استان را در کنار تشویق هنرمندان باتجربه از دیگر شاخصه‌های این اثر تلویزیونی برشمرد.

تهیه کننده این سریال حاتم معصومی باکارگردانی علی حسن زاده و بازی هنرمندانی چون آتش تقی پور، فاطمه شکری، شهرام عبدلی، علی اسدی و.... است که در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای از شبکه اشراق و شبکه سراسری شما پخش خواهد شد.

کد خبر 4984949

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما سریال ایرانی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج مجلس شورای اسلامی بیرجند مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سلمان فارسی» چه خبر؟

پیگیری‌های خبرنگاران حاکی از آن است عوامل سریال «سلمان فارسی» فاز ایران باستان را ادامه می‌دهند.

به گزارش فارس، در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود.

این فصل از نیمه‌مرداد ۱۴۰۲ در شهرک غزالی آغاز شد و پس از آن بخش‌های کوهستانی را که قسمت‌های زمستانی سریال می‌شود در شاهرود تصویربرداری شد.

این سریال با آغاز سال ۱۴۰۳ و فصل بهار مجددا به شهرک غزالی بازگشته است و با محوریت مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از این کار در سمنان ادامه یابد.

همچنین احسان ناظم بکایی روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» نیز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حجم بالای حضور بازیگران در این فصل گفت: فصل ایران باستان پر بازیگرترین فصل این سریال است و ۶۰ بازیگر به «سلمان» اضافه می‌شود.

ناظم بکایی با بیان اینکه بهار و تابستان پر خبری خواهیم داشت خاطرنشان کرد: به‌مرور نام این ۶۰ بازیگر اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است سریال «سلمان فارسی» در سه دوران تاریخی امپراتوری بیزانس، امپراتوری ساسانی و صدر اسلام به تصویر می‌کشد.

این سریال ۶۰ قسمتی که توسط داوود میرباقری در حال ساخت است از ۱۰ دی ۱۳۹۸ آغاز شد و انتظار می‌رود پخش «سلمان فارسی» از سال ۱۴۰۵ آغاز شود.

ازجمله بازیگران این سریال که تاکنون نام آن‌ها رسانه‌ای شده است می‌توان به علیرضا شجاع نوری، فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، داریوش فرهنگ، علی دهکردی، احترام برومند، ستاره اسکندری، چنگیز جلیلوند و تورج نصر و... اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • واکنش فرهنگ وارشاد اسلامی استان به معرفی کرمان در سریال «نون خ»
  • حسینیه تکیه تاریخی مسجد یری پایین شهر زنجان مرمت می‌شود
  • بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست کیفی‌سازی می‌شوند
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده «نون خ»