Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و توصیه مراجع بهداشتي در خصوص کاهش تردد در سطح شهر و مراجعه به امکان عمومي، بانک قرض الحسنه مهرايران از تمام شهروندان درخواست مي‌كند تا با استفاده از خدمات آنلاين اين بانك، ريسك ابتلا به بيماري كرونا را كاهش دهند.


به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همه مشتریان بانک مهر ايران مي‌توانند از مجموعه گسترده خدمات غيرحضوري و نرم‌افزار همراه بانک مهريران تمامي عمليات بانكي خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای افتتاح حساب به کمک نرم‌افزار مهریران، به کمتر از ۱۰ دقيقه زمان نياز داريد. بنابراين نه تنها در وقت و هزينه خود صرفه‌جويي مي‌كنيد، بلكه ضمن حفظ آرامش، مراقب سلامتي خود و اطرافيانتان نيز هستيد.


تمام مراحل افتتاح حساب با استفاده از امن‌ترین روش‌ها و در سریع‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود. به‌علاوه، کارت بانکي مشتري از طريق شرکت پست، به‌صورت رايگان در منزل به او تحويل داده خواهد شد.
دسترسی مشتری به شماره حساب، شماره کارت، رمز اول و رمز دوم در اولین لحظه پس از افتتاح حساب، به راحتی در همراه‌بانک امکان‌پذير است.


پرداخت اقساط تسهیلات، انتقال وجه از طریق کارت به کارت، پایا و ساتنا، استعلام و پرداخت قبوض آب، برق، تلفن و ...، خرید شارژ سيم کارت و اينترنت، سامانه فروش سهام عدالت، احراز هويت در سجام، ارسال کارت هديه مجازي و مديريت چك و... از ديگر خدمات و امكانات غيرحضوري بانك مهر ايران است كه مشتريان مي‌توانند با استفاده از آن بدون مراجعه به شعبه درخواست‌هاي بانكي خود را انجام دهند.

لینک کوتاه: asriran.com/0036Qu

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه عصر دوشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از یکی از واحدهای مقاوم سازی شده در روستای جزیره شمالی بخش ریگ شهرستان گناوه با تبریک دهه حساب ۱۰۰ امام راحل (ره) و سالگرد تأسیس بنیاد مسکن اظهار داشت: در نظام اسلامی به ویژه در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم و با پیگیری‌های انجام شده در سطح کشور، در استان بوشهر و شهرستان گناوه خدمات شایانی در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

محمد تقی صفری افزود: در همین راستا به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر و شهرستان گناوه خدمات شایسته ای در حوزه ساخت و بهسازی مسکن برای مردم به خصوص افراد تحت حمایت نهادهای حمایتی و محرومان انجام شده است.

وی گفت: در این راستا بالغ بر ۴۲۰ واحد مسکونی روستایی ساخته و در اختیار مردم قرار گرفته است.

فرماندار گناوه بیان کرد: بنیاد مسکن در بحث دهیاری‌ها، از محل اعتبارات تملک دارایی استانی، مسئولیت‌های اجتماعی و قیر رایگان، با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال کارهای ارزشمندی در شهرستان گناوه انجام داده است.

وی از همکاری مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن استان و شهرستان، دهیاران، شوراها و مردم روستاها که در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها همکاری داشته‌اند تقدیر کرد و گفت: تمام تلاش خود برای ارائه خدمات شایسته به مردم به کار می بریم.

وی گفت: از همه سرمایه گذاران و خیرین که تمکن مالی دارند برای سرمایه گذاری در جهت ایجاد اشتغال و آبادانی و توسعه شهرستان به خصوص در بخش روستاها دعوت می‌شود.

بهره برداری از آسفالت روستای شول از توابع بخش مرکزی گناوه به مساحت ۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های بنیاد مسکن شهرستان گناوه بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

کد خبر 6079286

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • سقف تراکنش خرید روزانه ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد