Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@19:56:13 GMT

شکایت باشگاه فولاد از داوری شبهه برانگیز

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۷۵۴۵

شکایت باشگاه فولاد از داوری شبهه برانگیز

باشگاه فولاد شکایتی علیه تیم داوری دیدار شب گذشته خود تنظیم و به کمیته انضباطی و داوران ارسال کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از باشگاه فولادخوزستان، تیم فولادخوزستان شب گذشته و در شرایطی که می‌توانست با کسب سه امتیاز ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را ترک کند با اشتباهات سریالی داور شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیماتی که صدای اعتراض مسئولان و هواداران فولاد را بلند کرده است.

برخورد داوران با بازیکنان و نیمکت فولاد، پنالتی واضح روی محمد قاسمی نژاد در پایان نیمه نخست که اعلام نشد، اخراج اشتباه وحید حیدریه مدافع فولاد، پنالتی گرفته شده برای نساجی که به زعم کارشناسان اشتباه بوده و همچنین خطای منجر به گل سوم نساجی از جمله مواردی است که باشگاه فولاد به آن اعتراض دارد.

باشگاه فولادخوزستان در همین خصوص شکایتی علیه تیم داوری تنظیم کرد و به کمیته انضباطی و کمیته داوران فرستاد تا به دنبال احقاق حق پایمال شده خود باشد. تیم فولادخوزستان در این فصل از مسابقات در موارد بسیاری از تصمیمات اشتباه داوری ضربه دیده، اما همیشه به تیم داوری احترام می‌گذارد، اما تصمیمات عجیب شب گذشته داوری باعث شد تا این شکواییه تنظیم و ارسال شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نساجی باشگاه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 745882

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر