Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با پرسنل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن قدردانی از زحمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: مردم باید همیشه قدردان زحمات این شورا باشند و شورا نیز باید مردم را در جیان عملکرد خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: متاسفانه موضوع تبلیغات ضعیف است و باید تلاش شود تا تبلیغات بیشتری در ایام الله مختلف سال در سطح شهر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از حضور همیشگی مردم استان در راهپیمایی‌های مختلف در سال ابراز داشت: سعی شود در راهپیمایی‌ها و ایام الله مختلف سال از مداحان و سخنرانان مناسب استفاده شود.

شاهچراغی در پایان بیان کرد: عملی در نزد خدا مورد پاداش است که خالص باشد و عملرکد این شورا همیشه خالص و برای خدا بوده است.

حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز ضمن گرامیداشت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی در ایام الله مختلف سال مانند ۹ دی و دهه و فجر  مسئول تبلیغات و برپایی راهپیمایی‌ها است که همیشه مورد تایید رهبری و امام خمینی (ره) بوده است.

انتهای پیام / م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی دهه مبارک فجر راهپیمایی دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، «سید اسماعیل خطیب» در پیامی خطاب به «امیر سرلشگر موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به‌ تمام فرماندهان، نیروها و کارکنان شجاع و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش سایر قوای نظامی و انتظامی، تحت اوامر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‏‌ای (حفظه‏‎ الله تعالی) را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از ارزشهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی و در تقابل با توطئه‌ها‏ی استکبار جهانی؛ صهیونیست‏‌های جنایت پیشه و ایادی حقیر آنها، همواره مایه مباهات و سربلندی این ملت شهید پرور و قدرشناس دانست.

متن کامل پیام وزیر اطلاعات به شرح زیر است:

اکنون ارتش در خدمت ملت و اسلام است (امام خمینی ره)

امیر سرلشکر موسوی
فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

بااحترام، فرارسیدن یوم الله ۲۹ فروردین را که با تدبیر تاریخی و مدبرانه‌ی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه، روز ارتش نام گذاری شده است؛ خدمت جناب‏‌عالی، فرماندهان، نیروها و کارکنان شجاع و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‏‌گویم.

دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در عرصه‏‌های مختلف، نقش آفرین و همراه مردم عزیز کشورمان بوده و ان‏شاءالله، هم‎‏چنان و به طور روزافزون، منشأ خیرات و برکات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیز خواهند بود.

حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشادوش سایر قوای نظامی و انتظامی، تحت اوامر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‏‌ای (حفظه‏‎ الله تعالی) در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از ارزشهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی و در تقابل با توطئه‌ها‏ی استکبار جهانی؛ صهیونیست‏‌های جنایت پیشه و ایادی حقیر آنها، همواره مایه مباهات و سربلندی این ملت شهید پرور و قدرشناس بوده و می‌‏باشد.

با نثار درود بیکران به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای راست قامت به ویژه شهدای عظیم الشأن ارتش ج.ا.ا؛ از درگاه احدیت، موفقیت و سربلندی بیش از پیش سرافرازان ارتش الهی را مسئلت می‌نمایم.

سید اسماعیل خطیب

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد
  • مدیریت شهری همدان از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد