Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان شوش گفت: اطلاعی از برگزاری اعتراضات کارگری شرکت هفت تپه مقابل فرمانداری شوش ندارم چرا که ۴۰ روز بدلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برم.

عدنان غزی، فرماندار شهرستان شوش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص رسیدگی به مطالبات کارگران معترض شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: به این منظور با امید اسدبیگی، کارفرمای شرکت و استاندار خوزستان مذاکراتی داشتیم و حتی اخیرا جلسه‌ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون این موضوع با حضور مسئولان مربوطه و کارفرما برگزار شده و منتظر ابلاغ مصوبات این جلسه هستیم؛ که در آن، تعیین تکلیف وضعیت پرداخت معوقات کارگران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غزی در خصوص برگزاری اعتراضات کارگری این شرکت مقابل فرمانداری شوش، بیان کرد: اطلاعی از برگزاری این اعتراضات مقابل فرمانداری شوش ندارم  چرا که به ویروس کرونا مبتلا شدم و ۴۰ روز است که در قرنطینه به سر می‌برم!   بیشتر بخوانید: اعتراضات ۳۰ روزه «هفت‌تپه»‌ای‌ها به نیرو‌های امنیتی رسید / بازداشت کارگر بجای متهم! طفره نمایندگان خوزستان از پاسخگویی درباره علت بازداشت کارگران هفت‌تپه نماینده شوش: تمامی حقوق کارگران هفت‌تپه تا ۱۰ مرداد به‌روزرسانی می‌شوند
فرماندار شهرستان شوش خاطرنشان کرد: برای اطلاع از مصوبات جلسه مذکور و تعیین وضعیت کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، از وزارت کار جویا شوید. بنده در جریان جزئیات این جلسه نیستم و از اعتراضات شرکت هفت تپه و وضعیت کارگران بی خبرم.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد: پیگیر وضعیت کارگران شرکت هفت تپه هستیم و به زودی جلسه‌ای با شورای تامین استان خوزستان برگزار خواهیم کرد تا پیگیر پرداخت معوقات حقوقی آنان شویم. تمام تلاشمان را برای حل مشکلات هفت تپه انجام داده ایم و همچنان پیگیر این جریان هستیم. امیدواریم به زودی حقوق‌های معوق این شرکت پرداخت شود تا شرمنده کارگران نباشیم!
گفتنی است، فرماندار شهرستان شوش در حالی از برگزاری اعتراضات کارگری مقابل فرمانداری شوش ابراز بی اطلاعی می‌کند که امروز، هفتم مرداد ماه برای چهل و چهارمین روز پیاپی است که کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مقابل فرمانداری شوش دست به اعتراض مسالمت‌آمیز زدند و خواهان رسیدگی به مطالباتشان هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه پرونده هفت تپه اعتراضات کارگری فرمانداری شوش استاندار خوزستان قوه قضائیه وزارت کار فرماندار شهرستان شوش مقابل فرمانداری شوش اعتراضات کارگری هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان

علیرضا توری در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی این شهرستان  گفت:تنش آبی درشهرستان داریم و آب در پشت سد‌ها وجود دارد و برخی از سد‌ها حتی در طول سال سریز هم می‌شوند ولی هنوز در استفاده از پایاب سد‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری عملا در شهرستان با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود:اگر استفاده از آب پشت سد‌ها و آب‌های جاری در بخش کشاورزی و اصلاح الگوی کشت در این شهرستان مدیریت شود شاهد افت ذخایر زیرزمینی آب در این شهرستان نخواهیم بود.

وی در این جلسه خواستار مهندسی نمودن حریم بستر رودخانه‌های شهرستان شد و گفت:متاسفانه در برخی از مناطق روستایی این شهرستان در حریم بستر رودخانه‌ها ساخت و ساز شده که احتمال خطر خسارت سیل در آن‌ها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • بازنگری مصوبه دستمزد منع قانونی ندارد
  • اتفاقی تلخ برای ۲ جوان پس از سیل اخیر در جاسک
  • جشن بزرگ کارگری در میبد