Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@09:01:27 GMT

دو کلید اصلی زیدان برای شکست پپ: هازارد و آسنسیو

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۸۰۴۵

دو کلید اصلی زیدان برای شکست پپ: هازارد و آسنسیو

سرمربی رئال مادرید برای دیدار این تیم با منچسترسیتی روی ادن هازارد و مارکو آسنسیو حساب ویژه‌ای باز کرده.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه رئال مادرید روز جمعه 17 مرداد در اتحاد به مصاف منچسترسیتی می‌رود زین الدین زیدان در این بازی برای دو بازیکنش ادن هازارد و مارکو آسنسیو حساب ویژه ای باز کرده و این دو به احتمال زیاد کلیدهای تاکتیکی زیدان برای پیروزی بر گواردیولا خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زیدان و شاگردانش در اتحاد کار راحتی در پیش ندارند چرا که باید شکست 2-1 خانگی مقابل شاگردان گواردیولا را جبران کنند. زیدان به منظور خواباندن مچ پپ روی دو ستاره خود هازارد و آسنسیو حساب ویژه ای باز کرده و اگر برنامه های او در ده روز باقی مانده تغییر خاصی نکند در آن بازی شاهد حضور هازارد و آسنسیو در کنار بنزما در خط حمله رئال خواهیم بود.

 

 

در اختیار داشتن هازارد و آسنسیو در این بازی برای زیدان موهبت بزرگی است. چرا که اگر بحران کرونا نبود و این دیدار طبق برنامه قبلی در ماه مارس برگزار شده بود هیچکدام از آنها نمی توانستند برای رئال بازی کنند. چرا که هر دو در آن زمان مصدوم بودند. اگر بازی در آن زمان برگزار می شد به جز این دو، زیدان مارسلو و کورتوا را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

 

زیدان در این مدت نسبت به هازارد نهایت سهل‌گیری را روا داشته. ستاره بلژیکی که به هیچ وجه انتظاری که از او می‌رفت را برآورده نکرده در این مدت مدام با مشکلات مصدومیت مواجه بوده ولی زیدان اصلاً او را تحت فشار نگذاشته. زیدان حالا امیدوار است هازارد بعد از استراحت هفته گذشته حالا کاملاً سرحال و آماده باشد و در بازی مقابل سیتی قدرت خود را به رخ بکشد.

 

گواردیولا در آن سوی میدان هم بارها از شیفتگی خود نسبت به هازارد صحبت کرده و در دیدار رفت دو تیم در برنابئو از اینکه ستاره بلژیکی به دلیل مصدومیت نتوانسته بود مقابل تیمش بازی کند ابراز ناراحتی کرد. حالا پپ می‌تواند در اتحاد به آرزوی خود رسیده و بازی تیمش مقابل هازارد را تماشا کند.

 

 

مارکو آسنسیو رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارکو آسنسیو رئال مادرید ادن هازارد هازارد و آسنسیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!

 منچسترسیتی در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

قهرمان فصل گذشته اروپا که نیمه اول با گل رودریگو شکست خورده بود، در نیمه دوم با گل کوین دی‌بروینه حساب کار را به تساوی تغییر داد و به وقت‌های اضافه رفت.

بعد از اینکه در وقت‌های اضافه دو تیم در گلزنی موفق نبودند در نهایت این رئال بود که نیم تحت هدایت پپ گواردیولا را در ضربات پنالتی شکست داد.
گواردیولا پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: "اول از همه به رئال مادرید تبریک می‌گویم. ما از کاری که انجام دادیم پشیمان نیستیم. در تمام پست‌ها استثنایی بازی کردیم، اما متاسفانه برنده نشدیم. "

بازی؟

ما موقعیت‌هایی را برای بردن بازی ایجاد کردیم، اما فوتبال به گل زدن ارتباط دارد. از بازیکنانم متشکرم. این نتیجه یک کار است، آنها [رئال مادرید]در نیمه نهایی هستند و ما نه... "

تعویض‌ها؟

مانوئل [آکانجی]، ارلینگ [هالند]و کوین [دی بروینه]از من خواستند تعویض شوند و نتوانستند به بازی ادامه دهند. این فرصت را دارم که از صمیم قلبم از بازیکنان سیتی تشکر کنم. عملکرد آنها استثنایی بود.

عدم صعود به نیمه نهایی؟

ما هر کاری کردیم تا صعود کنیم و شکست خوردن به این شکل دردناک است، اما به چه شیوه فوق العاده‌ای باختیم.

شکست در ضربات پنالتی؟

یوهان کرویف گفت شانس وجود ندارد، من با او موافقم. امشب احساس بدی داریم، اما تمام تلاشمان را کرده‌ایم. به این بازیکنان چه بگویم؟ ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم مقابل تیم بزرگی مانند رئال مادرید بازی کنیم. دیگر چه کاری می‌توانستیم انجام دهیم؟ نمی‌دانم دیگر چه بگویم.

منبع: ورزش سه

tags # پپ گواردیولا ، منچسترسیتی ، رئال مادرید ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان