Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، نواقص قطار حومه‌ای تهران-پرند، مشکلاتی را برای مسافران ایجاد کرده است.

یکی از مشکلات مسافران، اندازه نامناسب سکوی ایستگاه قطار نسیم شهر در برابر تعداد واگن‌های قطار است. سکوی ایستگاه نسیم شهر فقط تعدادی از واگن‌ها را پوشش می‌دهد و مسافرانی که در واگن‌های انتهایی قطار حضور دارند باید از روی تپه به پایین بروند که خطراتی برایشان به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروهایی هم که در ایستگاه مشغول مسافربری هستند همگی شخصی هستند و یک تاکسی در بین آنها دیده نمی‌شود البته تعداد همین خودروهای شخصی هم در بیشتر اوقات کم است به همین دلیل مسافران پس از پیاده شدن از قطار با اضطراب فراوانی به سمت خودروها می‌دوند تا مجبور به پیاده رفتن نشوند.

منبع: محمد امیرحسینی_تهران (نسیم شهر)

بیشتر بخوانید

سنگ و قلوه سنگ بر سر راه عابران پیاده! + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطار شهری ایستگاه قطار قطار تهران پرند نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مجید الهیاری حجم گاز جایگزین صنایع در استان همدان را ۳۶ هزار و ۸۷۸ مترمکعب در ساعت در سال‌جاری دانست و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان همان سال، برداشت گاز طبیعی از خطوط انتقال گاز را به میزان چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب داشتیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری خط تغذیه و توزیع گازرسانی مجموع شهری و روستایی در سال گذشته، افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۱۷۸ کیلومتر شبکه‌گذاری خط تغذیه و توزیع گازرسانی انجام شده است.

وی تعداد ایستگاه‌های گاز در سطح استان همدان را ۶۳ ایستگاه CGS، ۳۲ ایستگاه-CGS/TBS و ۴۳۴ ایستگاه TBS خواند و گفت: اشتراک‌پذیری به متقاضیان صنعتی، کشاورزی، سی‌ان‌جی و نیروگاه در سال جاری به تعداد ۳۴۲ مشترک بوده است که در مجموع تاکنون چهار هزار و ۳۹۹ مشترک در استان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره دلفیناریوم استانبول
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند