Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های برزیلی از توافق باشگاه الوحده امارات با دو بازیکن جوان و آینده دار فوتبال این کشور خبر دادند که بیش از ۹ میلیون یورو برای حریف استقلال هزینه خواهند داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نوشته روزنامه نومینیتوی برزیل، باشگاه الوحده امارات با باشگاه ای‌بی‌سی برزیلی به منظور جذب رینالدو جونیور مدافع چپ جوان این تیم به توافق رسیده و انتظار می‌رود این بازیکن با قراردادی به ارزش 4 میلیون یورو راهی لیگ امارات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جونیور فصل گذشته به صورت قرضی در اتلتیکو پاراننزه حضور داشته  و مورد توجه چندین باشگاه اروپایی قرار گرفت.

همچنین روزنامه کلوند اولوای برزیل از توافق الوحده با فلامینگو به منظور جذب پابلو مالدینی مدافع برزیلی این باشگاه خبر داد. به نوشته این روزنامه، مالدینی به همراه مدیربرنامه‌هایش در امارات حضور دارد و انتظار می رود قرارداد نهایی این بازیکن به ارزش 5 میلیون یورو و به مدت دو سال در هفته جاری امضاء شود.

پیام سعادتمند درباره سالگرد قهرمانی استقلال در آسیا

الوحده امارات یکی از حریفان استقلال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است که در دو بازی رفت و برگشت برابر شاگردان فرهاد مجیدی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط استقلال فوتبال بیشتر بخوانید... سرمربی جدید الوحده وارد ابوظبی شد/ مارک فوتای هلندی روی نیمکت حریف استقلال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سرمربی جدید الوحده وارد ابوظبی شد/ مارک فوتای هلندی روی نیمکت حریف استقلال واژه های کاربردی مرتبط استقلال فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ هافبک لیورپول رسماً هم‌تیمی جهانبخش شد ۲ رمضانی: کسانی که برای به‌هم ریختن استقلال خط می‌دهند، حواس‌شان را جمع کنند/ جواب تک‌تک آنها را می‌دهم ۳ رتبه دوم سردار آزمون در جمع برترین‌های لیگ برتر روسیه + عکس ۴ رامین رضاییان در ترکیب تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قطر + عکس ۵ لیگ برتر فوتبال| صعود شاگردان مجیدی به رده دوم با برتری مقابل پارس جنوبی/ استقلالی‌ها در پی ۲ عنوان ویژه ۶ تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ۷ فرگوسن: کلوپ کاملاً شایسته کسب عنوان مربی سال بود/ یورگن را می‌بخشم! ۸ فروزان: ۱۵ ماه و ۱۵ روز به من ظلم شد/ استقلال همه حملاتش را برای ما نگه داشته بود! مهمترین اخبار ورزشی صدیقی: در مورد خبر دوپینگ قلی‌پور پنهان‌کاری صورت نگرفته است هادی ساعی رئیس کمیسیون ورزشکاران شد/ عابدینی پست نایب رئیسی را از آن خود کرد رمضانی: کسانی که برای به‌هم ریختن استقلال خط می‌دهند، حواس‌شان را جمع کنند/ جواب تک‌تک آنها را می‌دهم اعتراض رضایی به ساعی: مگر نگفتی کاندیدا نمی‌شوم؟/ ساعی: از کسانی که به من رای ندادند تشکر می‌کنم مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به‌دنبال فریب است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس حریف استقلال میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، اصلی ترین پرونده ای که استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای با آن سر و کله می زند، بحث مربوط به طلب باشگاه سانتاکلارا از آبی هاست که در جریان انتقال محمد محبی علیه این تیم صادر شده است.

استقلالی ها برای پرداخت این ۵۰۰ هزار یورو، طی هفته های اخیر با فیفا مکاتبه کردند که در این زمینه نیز علی خطیر شخصا راهی سوئیس شد تا از نزدیک بتواند مشکلات آبی ها در این پرونده را حل کند.

مدیران باشگاه استقلال در تلاش بودند تا ۳۰۰ هزار یورو از طلب خود در فیفا را به حساب سانتاکلارا واریز کنند که این موضوع مورد موافقت قرار گفت.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو باقیمانده را به باشگاه استقلال کمک مالی کرده تا ۵۰۰ هزار یورو سانتاکلارا به صورت کامل پرداخت شود که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

آنگونه که ایسنا به نقل از منابع موثق خود نوشته، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخش باقیمانده از بدهی استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود.

در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • احمد نوراللهی ستاره شد؛ امیر قلعه نویی در به در احمد نور!
  • صعود اندریک با موشک، سقوط گابی‌گل به قعر!‏
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات