Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد ضمن تقدیر و تشکر از همه شرکت کنندگان و اعلام راهیابی دو اثر از شهرستان مهاباد به مرحله کشوری هشتمین جشنواره دوسالانه تجارب برتر تربیتی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: هشتمین دوره این جشنواره به منظور دستیابی به اندوخته‌های تجربی مستند همکاران شاغل در مدارس اعم از مدیران، معاونان، معاونان پرورشی، مربیان پرورشی و مشاوران تربیتی و با هدف ترغیب به حضور فرهنگیان شهرستان در عرصه‌های پژوهشی – تربیتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی افزود: ۲۷ اثر از شهرستان به دبیرخانه استانی ارسال شده بود که پس از داوری، ۲ اثر به مرحله کشوری این جشنواره به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در تابستان ۱۳۹۹ برگزار شد.

بیشتر بخوانید

درخشش سه دبیر مهابادی در مسابقات علمی تخصصی دبیران تربیت بدنی کشور دو معلم مهابادی در جشنواره الگوی های برتر تدریس کشور مقام آور شدند مدارس مهاباد تنها مجاز به دریافت شهریه ثابت ایام کرونا هستند

این مقام مسئول در مهاباد همچنین تصریح کرد: آثار همکاران سوران پابرجا از دبستان ۷ تیر روستای قم قلعه و هیروعلی دوست آموزگار دبستان لاله، به همراه چهار نفر دیگر از سایر مناطق به عنوان منتخیبن مرحله استانی این دوره از جشنواره بودند.

در پایان از آقای سوران پابرجا و هیرو علی دوست با اهداء لوح و هدایا قدردانی شد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش جشنواره تجارب برتر تربیتی مرحله کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است
  • مدارس غیردولتی در مباحث تربیتی و پرورشی کنشگری داشته باشند
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان
  • برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی در بام ایران
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در گندمزارهای منطقه
  • تدوین آیین‌نامه ملی اوقات فراغت در دستور‌کار وزارت آموزش‌وپرورش
  • درخشش هنرمندان دفتر تئاتر مردمی شهرستان لردگان