Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت تحقیقاتی ایرانی موفق به ساخت دستگاه هوشمند تصفیه و ضدعفونی کننده هوایِ های ژنیک جهت از بین بردن باکتری، ویروس، قارچ و ریزگردها در هوای محیط های سربسته شدند.

به گفته خانم مهندس مرتضوی رئیس هئیت مدیره شرکت توسعه سرزمین پارس ماهو امروزه جوامع بشری در معرض تهدید بسیاری از عوامل بیولوژیکی می باشند که این عوامل از طریق انتشار در هوا و راه های تنفسی انتقال می یابند و همواره با خسارات زیاد جانی و مالی همراه هستند؛ از جمله ویروس آنفلونزا، سارس، زیکا، ابولا و در حاضر کرونا که تمامی معادلات بهداشتی درمانی و حتی نظام اقتصاد جهانی را تحت الشعاع قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه هوشمند تصفیه و ضدعفونی کننده هوایِ های ژنیک با ویژگی منحصر بفردی که دارد می تواند با کاهش بسیار چشمگیر بار میکروبی، میزان ابتلا و مرگ و میر را در جامعه هدف به شکل قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

به گفته مهندس مرتضوی رئیس هئیت مدیره شرکت توسعه سرزمین پارس ماهو در شرایطی که افراد مشغول فعالیت روزمره می باشند این دستگاه قادر است هوای محیط را از عوامل میکروبی و ویروسی پاکسازی کند و ابتلا به بیماری های تنفسی را در محیط های سرپوشیده به شدت کاهش دهد.

وی همچنین اضافه کرد که نکته بارز و خاص این دستگاه این بوده که هیچگونه گاز اوزونی به هوا اضافه نکرده و باعث ایجاد حساسیت های تنفسی نمی شود.

*هوای های ژنیک عوامل میکروبی را از فضای محیط حذف می کند

در این دستگاه از یک فرآیند ترکیبی که مشتمل بر فیلترینگ از طریق صافی، محلول ضدعفونی کننده نانوتکنولوژی و فن آوری پرتوی است استفاده شده است.

این دستگاه قادر است عوامل میکروبی و ویروسی را از هوای محیط حذف و هوای سالم و مطبوع را در فضای محیط منتشر کند.

توانایی این دستگاه در حذف عوامل میکروبی از جمله باکتری ها، مخمرها، قارچ ها و ویروس های موجود در هوا با توجه به آزمایشات متعدد به عمل آمده به اثبات رسیده است.

دستگاه تصفیه و ضد عفونی کننده هوایِ های ژنیک ، دارای توانایی منحصر به فردی در حذف عوامل میکروبی مقاوم و پایدار در برابر عوامل سخت محیطی است که از جمله این عوامل می توان به فرم های باسیلی باکتری و اسپورها اشاره داشت که از قدرت انتشار بالایی در هوا برخوردارند و براساس آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه مورد تائید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این دستگاه کلیه این عوامل را از بین می برد.

این دستگاه در مدل های خانگی و تجاری تولید گردیده است و همچنین در مدل صنعتی، این تکنولوژی قابل نصب بر روی سیستم هواسازهای مرکزی مجتمع های اداری ، تجاری ، مسکونی و کارخانجات است.

** امکان از استفاده از هوایِ های ژنیک در مراکز عمومی و خصوصی وجود دارد

مزایا و مشخصات فنی دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوای های ژنیک به شرح ذیل است:

* دارای قابلیت استفاده در اماکن عمومی، کلینیکها و بیمارستانها، فضاهای اداری و صنعتی، سالنهای اجتماعات، اماکن مذهبی، اماکن ورزشی، بانکها، فضاهای آموزشی و کلیه اماکن سرپوشیده و .... .

* عدم ایجاد حساسیت تنفسی و فاقد سَمیّت سلولی و پوستی

* باعث کاهش آلودگی ناشی از میکرو اُرگانیسم های پاتوژنیک

* جلوگیری از تغییرات PH با خاصیت تامپونی

* تهویه مطبوع هوا

* مصرف برق دستگاه کاملاً بهینه و مقرون به صرفه است و حداکثر توان مصرفی آن حتی کمتر از یک لامپ شمعی است

* صدای دستگاه در حد استانداردهای بین المللی و کمتر از30 دسی بل است.

* این دستگاه دارای نمایشگر هوشمند دیجیتالی بوده و دارای پنل کنترل از راه دور می باشد.

* امکان تغییر سرعت پرتاب هوا در چهار دور مختلف ( کند، متوسط، تند، توربو ) تا حداکثر 3000 دور در دقیقه را دارد که می تواند توان نهایی و کارایی این دستگاه را فراهم نماید.

* در نمونه خانگی یا اداری، این دستگاه قادر است فضای مسقف تا 150 متر مربع در ساعت را تصفیه و ضدعفونی نماید و در نمونه های صنعتی با نصب بر روی دستگاه های تهویه هوا یا هواساز، بسته به متراژ یا دِبی ورودی و خروجی هوا در متراژهای مختلف، قابل طراحی و نصب می باشد.

در حال حاضر سازمانهای دولتی و بانک ها و شرکت های خصوصی و کارخانجات و هیات های مذهبی استقبال فوق العاده ای از این دستگاه و تکنولوژی کرده اند و در حال حاضر شرکت با حداکثر توان در حال تولید محصول و ارایه آن به بازار است و شرکت تمام تلاش خود را برای بالابردن سطح سلامت بهداشت محیط کار و زندگی مردم کشورمان بکار گرفته است.

به گفته مهندس مرتضوی رئیس هئیت مدیره شرکت توسعه سرزمین پارس ماهو مذاکرات با کشورهای عمان ، قطر ، عراق ، افغانستان و ترکیه برای اعطای نمایندگی فروش این محصول انجام شده است که این موضوع هم به اثبات قدرت علمی ، پزشکی ، مهندسی دانشمندان کشور عزیزمان ایران منجر شده و هم برای کشور ارز آوری فراوانی خواهد داشت .

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 26218274-021 تماس و یا از وب سایت رسمی شرکت به آدرس www.parslandcompany.com بازدید نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 دستگاه هوشمند ضدعفونی کننده ویروس کرونا مقابله با کرونا رپرتاژ آگهی مهرداد بذرپاش حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 تصفیه و ضدعفونی ضدعفونی کننده عوامل میکروبی کننده هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ٣۴هزار متر مکعب از مخازن آب شرب کرمان ضدعفونی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدیان ظهر شنبه به خبرنگاران گفت: در راستای ارتقای سطح کیفی و به منظور اطمینان از سلامت آب شرب، طبق برنامه زمانبندی شده بیش از ۳۴ هزار مترمکعب از مخازن آب شرب شهرستان کرمان شستشو و مجدداً در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: طبق دستور العمل سالانه دفتر بهداشت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و به منظور بالا بردن استاندارد مطلوب و ارتقای سطح کیفی و کمی آب آشامیدنی مشترکین و همچنین پاک سازی مخازن، عملیات شستشوی مخازن در تمامی شهرها و روستاهای تابعه از دی سال گذشته آغاز و تا اسفند ماه سال گذشته ادامه داشت که مخازن شهرهای شمالی به میزان ۲۰۸۰ متر مکعب، مرکزی کرمان ۱۷۸۰۰ متر مکعب، گلباف ۴۶۰۰ متر مکعب، چترود ۱۸۰۰ متر مکعب، راین ۵۰۶۰ متر مکعب و شهداد ۳۰۰۰ متر مکعب شستشو و ضد عفونی شده است.

وی تصریح کرد: این عملیات ضدعفونی و گندزدایی با حضور نمایندگان مرکز بهداشت صورت می‌گیرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۳۸ درصدی رو برو بوده است.

کد خبر 6076640

دیگر خبرها

  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت 
  • کنترل و نظارت ساختمان از راه دور با سامانه ایران‌ساخت
  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت ممکن شد
  • عمر لامپ‌های ال‌ای دی (LED) چقدر است؟
  • شناسایی شرکت‌های توانمند حوزه ساخت قطعات دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری
  • هوای پاک حق هر شهروند یزدی
  • سالم‌سازی هوای پاک محیط با پلاسمای سرد
  • پیشرفت در بخش هوشمندسازی و کنترل‌پذیری بارهای مصرفی
  • نصب ۸۸ دستگاه کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‌های آب در خراسان‌جنوبی
  • بیش از ٣۴هزار متر مکعب از مخازن آب شرب کرمان ضدعفونی شد