Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۲۱ شب گذشته ۶ مردادماه یک مورد حادثه رانندگی به وقوع پیوست که منجر به جان باختن ۲ نفر شد.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۶۰ محور چغلکوندی استان لرستان رخ داد افزود: این حادثه بین یک دستگاه سمند و پراید بود که ۳ نفر هم مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: مقصر وسیله نقلیه پراید بود که به علت تجاوز به چپ این حادثه رخ داد.

بیشتر بخوانید

جزئیات تصادف ۲ خودروی رنو با پراید در محور شیراز-کازرون

جانباختن ۲ نفر در تصادف پژو با وانت نیسان در محور تایباد-تربت جام

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی تصادف رانندگی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رسول قنبری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از واژگونی خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر ۲۰ محور گناوه به دیلم روبروی روستای چاه‌شور یک تیم عملیاتی اورژانس جاده‌ای هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

جانشین پلیس راه استان بوشهر افزود: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط آمبولانس هلال احمر و عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه تصادف دیگر، بین ۲ خودرو زانتیا و پژو ۴۰۵ در محور گناوه مقابل روستای کوهک رخ داد، بیان کرد: در این حادثه ۶ نفر مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شدند.

جانشین پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد: حادثه سوم واژگونی پراید با سه سرنشین مقابل روستای چاهک گناوه بود که متأسفانه ۲ جوان ۳۳ و ۲۵ ساله جان باختند و راننده مصدوم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • حادثه رانندگی در در محور مرگنلر _ ماکو