Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:57:46 GMT

سفر معاون رئیس جمهور به فارس

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۹۰۰۹

سفر معاون رئیس جمهور به فارس

عباس بابا خانی مدیرکل ارتباطات و روابط عمومی استانداری فارس به خبرنگار مهر گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان فارس سفر کرده و از پتانسیل‌های موجود در استان بازدید خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بازدید از کارخانه سدیم سولفات و قطار شهری شیراز از جمله برنامه‌های است که در این سفر برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: درصورتی که امکان برگزاری شورای اداری استان به علت شیوع بیماری کرونا فراهم باشد شورای اداری استان فارس با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 4985270

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز شورای اداری استان سازمان برنامه و بودجه کشور فارس ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج مجلس شورای اسلامی بیرجند مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به صهیونیست‌ها

به گزارش تابناک، محسن منصوری در شبکه «ایکس» با انتشار بخشی از نشست شورای اداری در جریان دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان سمنان نوشت: «یکی از رسانه‌های غربی نوشته‌ بود مسئولان جمهوری اسلامی این روزها در پناهگاه هستند! بله؛ در سفرهای استانی و در ⁧#پناه_مردم ⁩عزیز ایران».

دیگر خبرها

  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • برنامه‌های سفر رئیسی به سریلانکا
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به صهیونیست‌ها
  • ایجاد امنیت در مرزهای کشور هدف مشترک دولت و مجلس/ سازمان برنامه اعتبارات لازم را تامین کند