Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@07:16:52 GMT

فروش سهام عدالت با سامانه های برخط

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۹۴۳۶

آقای ماهیار - معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی: نیازی به مراجعه حضوری برای فروش سهام عدالت نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای ماهیار - معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی در ارتباط با برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: نیاز به مراجعه حضوری برای فروش سهام عدالت نیست اگر موبایل به نام فرد باشد از سامانه‌های برخط می‌توانند برای فروش سهام عدالت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهام داران در فروش سهام خود عجله نکنند. ماهیار گفت: سهامداران می توانند با شماره 1569 و مرکز تماس سجام و با وارد کردن کد، از کارگزار خود اطلاع پیدا کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: سهام ، عدالت ، فروش

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سهام عدالت فروش فروش سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه تلفنی ۳۱۳۶ در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دکتر مجذوبی با اشاره به اینکه مردم استان همدان و مسافران نوروزی با تماس با سامانه ۳۱۳۶ می‌توانند از خدمات حوزه بهداشت و درمان در استان مطلع شوند گفت: نحوه فعالیت بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه، درمانگاه‌های دندانپزشکی فعال، برنامه کشیک نوروزی مراکز خدمات جامع سلامت استان همدان در این سامانه دیده شده است. 

او تصریح کرد: اطلاعات ایستگاه‌های سلامت در نوروز، پایگاه‌های فعال نمونه گیری و غربالگری نوزادان، داروخانه‌های شبانه روزی فعال و مراکز درمان و آزمایشگاه‌های تشخیص طبی از دیگر بخش‌هایی است که در این سامانه قابل دسترسی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: مردم استان همدان و مسافران نوروزی همچنین در صورت مواجهه با موارد تخلف بهداشتی درمانی می توانند موضوع را اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • آغاز پیش فروش بلیط قطار مسافربری از صبح امروز
  • واکنش کارشناس حقوقی درباره منع خرید سهام سرخابی ها از سوی بانک‌ها
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد
  • فعالیت سامانه تلفنی ۳۱۳۶ در همدان
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم