Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی با اشاره به اینکه کشاورزی و دامپروری از استعدادهای بومی استان است، اظهار داشت: همکاری بنیاد مستضعفان در شکوفایی استعدادهای بومی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(7 مرداد) در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان، اظهار داشت: بنیاد مستضعفان فعالیت های خوبی در استان لرستان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان  با تقدیر از خدمات بیناد مستضعفان در کمک به سیل زدگان لرستانی، افزود: در سیل 98 بنیاد مستضعفان خدمات خوبی در دستگیری از نیازمندان داشته است.

 

وی از اختصاص ۱۵ میلیون تومان وام به بیش از ۶۰۰ نفر از سیل زدگان فروردین ۹۸ توسط بنیاد مستضعفان خبرداد افزود: امروز این بنیاد در حوزه محرومیت زدایی گام های را در استان آغاز کرده است.

 

خادمی با اشاره به معضل بیکاری در استان، گفت: بهره برداری صحیح از ظرفیت های بومی بستر تحقق رشد و توسعه است.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: استان لرستان در امر کشاورزی و دامپروری مستعد رشد و توسعه است در همین راستا از بنیاد مستضعفان تقاضا داریم به اینگونه فعالیت‌ها ورود کنند.

 

بنیاد برکت در دو منطقه محروم استان لرستان برنامه های در حوزه های اشتغال، فرهنگ، عمران و آبادانی، تعلیم و تربیت و بهداشت در 2 منطقه محروم استان لرستان اجرایی  خواهد کرد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی اشتغال بنیاد مستضعفان استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از ۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از 50 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ 55 هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد.

این رزمایش با حضور فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد و مسئولان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر شهر شیراز انجام شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های جانبازان عزیز گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شهر شیراز انجام شد توانستیم با تشکیل چندین گروه متشکل از فرماندهان و مسئولان تیپ و نمایندگان بنیاد شهید با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر والا مقام تیپ 55 هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت این عزیزان و خانواده آنان تجلیل کنیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه جانبازان و شهدا باشیم و از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند شویم تا بدین وسیله رضایت خداوند، معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب رابه دست آوریم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است