Web Analytics Made Easy - Statcounter

جناس بر این عقیده است که یان فرتونگن با توجه به رایگان بودنش، گزینه منطقی و بسیار خوبی برای منچستریونایتد خواهد بود. 

طرفداری - جرمین جناس، هافبک سابق تاتنهام بر این عقیده است که یان فرتونگن، می تواند گزینه مناسبی برای ایستادن در کنار هری مگوایر در قلب خط دفاعی منچستریونایتد باشد. 

به گزارش گل، روز گذشته (27 جولای) یان فرتونگن 33 ساله، پس از 8 سال حضور در تاتنهام، جدایی اش از این تیم را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرتونگن در سال های حضورش در اسپرز، 315 بازی برای این تیم به انجام رساند و همکاری اش با توبی آلدرویرلد، خط دفاعی مستحکم برای باشگاه لندنی ساخته بود. با این که هنوز مقصد بعدی فرتونگن مشخص نیست، جناس بر این عقیده است که این مدافع ب تجربه، پیشنهاد های زیادی از سوی باشگاه های حاضر در لیگ برتر انگلیس خواهد داشت و منچستریونایتد را نیز جزو مشتریان احتمالی او دانست. از طرفی دیگر، زوج ویکتور لیندلوف و هری مگوایر در منچستریونایتد آنطور که باید موفق عمل نکرده است و جناس در گفت و گویی اظهار داشت فرتونگن می تواند نسبت به لیندلوف گزینه بهتری برای همکاری با مگوایر در خط دفاع یونایتد باشد. هافبک سابق تاتنهام اظهار داشت: 

من احترام زیادی برای لیندلوف فائلم اما متاسفم که باید بگویم به نظر من، یان فرتونگن، بهترین مدافع رایگان حاضر در بازار نقل و انتقالات محسوب می شود. اگر این امکان وجود داشته باشد که مگوایر در سمت راست قلب دفاع یونایتد بازی کند، آن گاه یک گزینه مطمئن برای بازی کردن در کنار او در سمت چپ مرکز خط دفاعی تیم مانند فرتونگن، می تواند اوضاع تیم را تغییر دهد و او رایگان است. منچستریونایتد در فصل آینده برنامه هایی خواهد داشت اما خط دفاعی آن ها با برنامه هایی که دارند، هماهنگ نیست و به ثبات بیشتری نیاز دارد. این باعث ناراحتی من بود که فرتونگن را هر هفته و در بازی های تاتنهام، روی نیمکت ذخیره و حتی سکو می دیدم چرا که من می دانم او چه کیفیتی دارد. من با او هم بازی بودم و بازی های او را تماشا کردم. فرتونگن با توجه به رایگان بودنش، گزینه بسیار خوبی در بازار نقل و انتقالات محسوب می شود و انتقالش به منچستریونایتد منطقی به نظر می رسد. 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان