Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز اولین خط تولیدی تخصصی قرص های جوشان در ایران با حضور استاندار قم و جمعی از مسئولان استان به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، بهرام سرمست استاندار قم ظهر امروز پس از افتتاح اولین خط تولیدی تخصصی قرص های جوشان در ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خط تولید قرص جوشان ویتانین سی و انواع قرص های جوشان برای اولین بار در ایران و در قم تولید خواهد شد در ایام کرونا این خط تولید ارتباطی دارد با محصولاتی که در این زمینه مورد نیاز شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار قم افزود: امروز همچنین از واحد تولید تجهیزات ساختمانی که داری چندین ابتکار عمل بود و واحد شیمیایی که یک واحد دانش بنیان با تخصص لازم است بازدید انجام شد در استان قم با توجه به اینکه ما ازدریاچه نمک برخوردار هستیم می توانیم این واحد دانش بنیان می تواند در جنب دریاچه نمک قم فعالیت خود را گسترش دهد.

سرمست تصریح کرد: موانعی که این واحدهای تولیدی داشتند در کنار قابلیت های خوبی که دارند هم از نظر ابتکار عمل هم ازاین منظر که در این شرایط اقتصادی فعالیت هایشان رو به توسعه است هم از نظر زمین واحد تولیدی مشکلاتی دارند که قرار بر این شد که مسئله پیگیری شود و زمین در اختیارشان قرار داد شود تا تولید توسعه یابد.

وی ادامه داد: همچنین برای گسترش فعالیت های این واحد تولیدی قرار بر ارائه تسهیلات در گردش که بانک های عامل قول مساعدت دادند و امیدواریم که واحدهای تولیدی استان مشکل خاصی برای ادامه تولید نداشته باشند.

استاندار قم بیان داشت: به همه مسئولان قم تاکید می کنم که پشتیبان تولید در استان باشند.

 

خاطر نشان می شود  واحد صنعتی تولید تخصصی قرص جوشان سال گذشته ۳۵ درصد از نیاز داخلی کشور به قرص جوشان و ویتامین C را تامین کرده است، هدف‌گذاری امسال این واحد تولیدی تامین نیاز ۱۰۰ درصدی کشور به قرص‌های جوشان و فرآورده‌های جانبی است.

برای بهره‌برداری از این واحد تولیدی ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که تاکنون ۱۰۰ اشتغال ایجاد کرده که در آینده می‌توان ۵۰ شغل جدید نیز به آن افزوده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرص های جوشان واحد تولیدی استاندار قم واحد تولید تخصصی قرص خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان اداره استاندارد کرمان اعلام کرد: پس از بازدید و بازرسی کارشناس حقوقی اداره کل استاندارد استان، سه خط تولید شامل معدن شن و ماسه شهرداری کرمان و آزادگان(محمد زنگی آبادی) به دلیل تولید بدون اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد پلمب شد.

طبق این گزارش ۲ هزار و ۵۰۰ تُن شن و ماسه تولید شده در واحدهای مذکور نیز توقیف شده است .
شهروندان و مصرف کنندگان می‌توانند به منظور اعتبارسنجی و اطمینان و استعلام صحت و اعتبار اصالت علامت استاندارد حک شده بر روی کالاها، از طریق ارسال کد رهگیری ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ اقدام و اطلاعات مربوط به فرآورده مورد نظر را از این طریق دریافت کنند.

 

دیگر خبرها

  • ۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است
  • مهم ترین دستاوردهای سفر رئیس جمهور به سمنان
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • احیای ۸ هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد کشور
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه