Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام شهروند خبرنگار ما مبنی بر صف طولانی در مرکز تعویض پلاک شهر سنندج توسط خبرنگار ما پیگیری شد. 


 


متن پیام شهروند خبرنگار؛

۹۲۶۳...۰۹۱۸: صف طویل تعویض پلاک سنندج از ساعت ۴ بعدازظهر امروز همه تو صف ایستادند برای ساعت ۸ صبح فردا! با اینکه در شهر‌های دیگه مدارک رو تحویل میگیرند و نوبت میدهند به مراجعه کننده، سنندج به عنوان مرکز استان این کار را انجام نمیدهد!

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد صف طویل در مرکز تعویض پلاک شهر سنندج در پیوند (لینک) زیر قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معظل صف‌های طولانی در مراکز تعویض پلاک کردستان به کجا رسید؟
صف‌های طولانی در مراکز تعویض پلاک کردستان که به معظلی برای مردم تبدیل شده بود، با افزایش ساعات کاری این مراکز رفع شد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز تعویض پلاک نتیجه پیگیری شهروند خبرنگار تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، منصور مهرزاد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ۶ اردیبهشت، به‌عنوان سالروز سنندج در تقویم سالانه کردستان یادآور شکوه گذشته و میراثی ماندگار برای آیندگان است.

وی اعلام کرد: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف‌الله) و کاخ‌موزه خسروآباد امروز از ساعت ۹ صبح تا هشت شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، بیان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

در راستای هویت بخشی شهری و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با همت شهرداری و شورای اسلامی، ششم اردیبهشت با نام روز سنه در تقویم محلی ثبت شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

دیگر خبرها

  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان