Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@22:16:17 GMT

در اتاق خنک بخوابید!

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۰۱۳۲

در اتاق خنک بخوابید!

رویداد۲۴ اگـر هـر شب بـخـواهـیـد بـر روی تمام مسائل جزئی که در زنـدگـی روزمره اتفاق می افتد فکر کنید، بـه طـور حـتـم بـا چـنـین مشـکـلی مـواجـه خـواهید شد. اختلالات بیخوابی انواع مختلفی دارند که شما می توانید به راحتی و تنها با تـغیــیر برخی عادات روزمره آنها را از بین ببرید. نکات زیر را دنبال کنید تا بتوانید به راحتی از خواب و بیداری خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارهای متداولی انجام دهید
کارهای ابتدایی: ابتدا پیش از رفتن به تخت خواب خود را آماده خوابیدن کنید. دندانهایتان را مسواک بزنید، لباس خواب بپوشید، و دوش بگیرید. لازم نیست که حتما تمام این کارها را انجام دهید بلکه ما فقط می خواهیم هر شب پیش از رفتن به خواب کارهای مداومی را انجام دهید. با این کار ضمیر ناخودآگاه شما متوجه می شود که شما قصد خوابیدن دارید و شما را راحت می گذارد تا بتوانید به راحتی به خواب فرو روید.

همچنین سعی کنید هر شب سر یک ساعت معین به خواب روید و صبح روز بعد نیز در یک ساعت بخصوص از خواب بیدار شوید (حتی روزهای تعطیل) شاید این کار در مراحل ابتدایی کمی مشکل باشد اما بدن شما به تدریج خود را با شرایط جدید وفق داده و آنرا می پذیرد.

تخت مساوی است با خواب
در اتاق خواب باید تنها کارهایی را انجام دهید که به خوابیدن مرتبط است. نباید در اتاق خواب کار کنید، غذا بخورید و یا بازی های کامپیوتری انجام دهید. ذهن شما با دیدن اتاق خواب باید به یاد خوابیدن بیفتد.

ورزش
تمرینات مداوم ورزشی باعث می شوند بدن شما اکسیژن بیشتری بگیرد و در نتیجه می توانید راحت تر به خواب فرو روید. اما درست قبل از خوابیدن نباید شروع به ورزش کنید چرا که بدن شما به فعالیت واداشته می شود و آنگاه نمی توانید به خواب فرو روید.

در تخت خود بمانید
تلفن همراه و کامپیوتر را خاموش کنید. زمانی که به تخت خواب می روید نباید حتی به پیام هایی که به تلفن همراهتان می آید فکر کنید چه برسد به اینکه بخواهید آنها را پاسخ هم بدهید.

تماشای تلویزیون
نگاه کردن و یا نکردن به تلویزیون یک سوال است. برای بعضی از افراد تلویزیون باید روشن باشد تا صدای آن موجب آرامش خاطرشان شده و به خواب فرو روند. سایرین اصلا نمی توانند در جلوی تلویزیون بخوابند و به راحتی تمرکز خود را از دست می دهند. شما هر دو راه را امتحان کنید و ببینید کدامیک از آنها برای شما مناسب تر هستند.

گوش دادن به موسیقی
آیا موسیقی هم می تواند به عنوان یکی از حقه ها به کار رود؟ شاید. موسیقی هم همان کار تلویزیون را انجام می دهد البته با این تفاوت که شما مجبور نیستید نور اضافی نیز تحمل کنید. من صدای “ایدن مگا” را پیشنهاد می کنم. اگر به موسیقی پاپ هم علاقه دارید می توانید انیا ، و کنی جی گوش کنید. به تازگی برخی نوارهای یوگا هم به بازار آمده اند که برای ایجاد آرامش بسیار مناسب هستند.

خنک کردن اتاق
همیشه وقتی هوا گرم است خوابیدن مشکل می شود. سعی کنید دمای هوای اتاق را زیر 37 درجه نگاه دارید تا بدن شما مشکلی در این زمینه نداشته باشد. حتی اگر هوا کمی سرد هم باشد شما می توانید خودتان را زیر یک پتو جمع و جور کنید.

فقط یک غذای مختصر
پیش از خوابیدن نباید غذا بخورید. هر گونه غذایی باید حداقل یک ساعت پیش از وقت خواب مصرف شود. البته برای شام یک غذای سه مرحله ای همراه با پیش غذا و دسر پیشنهاد نمی شود. یک غذای مختصر مثل یک شیرینی به همراه یک لیوان آب میوه کفایت می کند.
همچنین غذاهایی هستند که به دلیل آمینو اسیدهایی که در خود جای داده اند به شما در خوابیدن کمک می کنند. این مواد را می توانید در شیر گرم، تخم مرغ، بلارد، جوجه، پنیر و بوقلمون پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: این ۸ خوراکی را قبل از خواب حتما بخورید


جوشانده های طبیعی
جوشانده های گیاهی نیز یکی دیگر از تکنیک های آزمایش شده می باشد. این مواد دارای موادی طبیعی می باشد که بدن شما را آرام کرده و باعث می شود تا به خواب فرو روید. از انواع این گیاهان می توان به بابونه، سنبله تیب، انیسون و رازیانه اشاره کرد.

غذاهای تند را کنار بگذارید
رژیم غذایی شما نباید شامل غذاهای خیلی تند و فلفلی نیز باشد. این کار معده شما را به هم میریزد و لذت یک خواب خوش شبانه را نیز از شما می گیرد.

نظرتان را عوض کنید
اگر برای مدت زمان 30 دقیقه در رخت خواب بودید و فقط مشغول غلط خوردن بوده و خواب به چشمانتان نمی آمد، از جا برخیزید، کمی قدم بزنید و یا خود را مشغول یک کار دیگر کنید. برای چند دقیقه ذهن خود را بر روی کار دیگری متمرکز کنید تا چشمانتان احساس خستگی کنند.

مطالعه کنید
کتاب خواندن یک تدبیر مناسب در این زمینه به شمار می رود، البته نباید کتابی را انتخاب کنید که هیجان انگیز باشد و شما را وادار کند که صفحه بعد را هم بخوانید. بسیاری از افراد در زمان مطالعه کردن آنچنان محو نوشته ها می شوند که فقط میخواهند بدانند بعد چه اتفاقی می افتد و خواب را به کلی فراموش می کنند.

آرام و آسوده باشید
نگران این نباشید که چرا خوابتان نمی برد. با این کار فقط شرایط را دشوار تر میسازید. لازم نیست هر چند وقت یکبار نگاهی به ساعت بیندازید تا ببینید چه مدت است که بی هدف در رخت خواب بیدار مانده اید (و بعد هم شروع کنید به شمردن ساعاتی که وقت دارید تا قبل از صدای زنگ ساعت بخوابید). انجام این کار به خودی خود باعث ایجاد بیخوابی می شود. بهتر است در زمان خواب به چیزهایی غیر از این فکر کنید.

اگر تمام این کارها نتیجه نداد…
حقه های عجیب بیشماری هم هستند که شما می توانید دز زمان خوابیدن از آنها کمک بگیرید مثل شمردن گوسفندها. سعی کنید در هنگام خواب سرتان رو به سمت شمال داشته باشد. فرضیه ای وجود دارد که حاکی از آن است که در این حالت بدن شما با میدان مغناطیسی زمین در یک راستا قرار می گیرد. جریان انرژی شما با طبیعت یک هارمونی خاص با جهان همسو می شود.

بر روی پشت خود بخوابید و با دست خود بر روی شکمتان شکل گردی بکشید، انگشتان پا را تکان دهید و نفس های عمیق بکشید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید آرامش بیشتری بدست آورید.
در آخر اگر باز هم خوابتان نبرد، باید تشکتان را چک کنید. اگر راحت و محکم نباشد نمی توانید به راحتی به خواب فرو روید.
امشب که خواستید بخوابید تمام مواردی که به نوعی در خواب شما اختلال ایجاد میکنند را به حداقل برسانید و بگذارید خوابتان آنقدر سنگین شود که به خور خور بیفتید.

منبع: آخرین خبر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار سلامت سلامت توانید به راحتی انجام دهید بدن شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه های نوین برای کسب درآمد در حین سفر

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تمامی افراد برای سفر خود پول خرج می‌کنند، شما در طول سفر باید اقامتگاه داشته باشید و بتوانید از پس هزینه‌هایی مثل خوردوخوراک بربیایید. امروزه با افزایش دورکاری، بسیاری از مشاغل را می‌توان به‌صورت آنلاین انجام داد. حتی برخی از کارها به طور کل به صورت اینترنتی و از راه دور انجام می‌شوند. شما می‌توانید برای جبران هزینه‌های سفر و کسب درآمد در حین سفرتان یک شغل آنلاین داشته باشید. در این مقاله راه‌های کسب درآمد در حین سفر را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. کپی رایتینگ مقاله نویسی کنید

هر کسی در چیزی متخصص است. شما می‌توانید در طول سفرتان درباره آنچه تخصص دارید، مقاله بنویسید و در سایت‌های معتبر آپلود کنید. دریافت پول برای نوشتن در بلاگ‌های سایت‌ها، یکی از بهترین روش‌های برای کسب درآمد در سفر است. علی‌الخصوص اگر برای یک سایت گردشگری کار می‌کنید، می‌توانید تجربیات سفر خود را در متنی همانند سفرنامه برای آن سایت ارسال کنید.

۲. وبلاگ بسازید

شاید سال‌ها طول بکشد که از یک وبلاگ یا پیج اینستاگرامی درآمد کسب کنید. اما چنانچه بتوانید یک وبلاگ معتبر را اداره کنید، بعد از مدتی می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید. درآمد غیرفعال از طریق یک وبلاگ، معمولاً از تبلیغاتی حاصل می‌شود که شما روی وبلاگ خود قرار می‌دهید. اگر وبلاگ یا پیج معتبری داشته باشید، می‌توانید تبلیغات بگیرید و درآمد کسب کنید. این یک راه حل سریع برای کسب درآمد در حین سفر نیست، اما اگر به‌درستی انجام شود، می‌توانید در حین سفر بدون اینکه فعالیت خاصی انجام دهید، درآمد کسب کنید. کلید ایجاد یک وبلاگ خوب، تخصص است. بنابراین، روی هر چیزی که بهتر می‌دانید تمرکز کنید. در قسمت بلاگ سایت safarmarket.com می‌توانید با انواع مقالات درباره سفر و گردشگری آشنا شوید.

۳. اینفلوئنسر یا بلاگر شوید

در برنامه‌هایی مثل یوتیوب، اینستاگرام، ایکس، لینکدین یا ثردز می‌توانید اینفلوئنسر شوید و درآمد کسب کنید. علی‌الخصوص شما می‌توانید بلاگر سفر و گردشگری شوید و درباره تجربیات سفر خود محتوا تولید کنید. باوجوداینکه بازار اینفلوئنسرهای سفر با محتوای تقریباً بی‌فایده به‌شدت اشباع شده است، همیشه نیاز به افراد متخصص وجود دارد. این‌گونه وارد دنیای رسانه‌های اجتماعی خواهید شد. جذب مخاطبی که شما را دوست داشته باشد و به شما اعتماد کند، زمان و تلاش می‌خواهد. اگر عاشق اشتراک‌گذاری تجربیات خود در رسانه‌های اجتماعی هستید، اینفلوئنسری می‌تواند شغل شما باشد.

۴. راهنمای تور باشید

اگر به اندازه کافی در مکانی بوده‌اید که اطلاعاتی در مورد فرهنگ و بهترین نقاط مهم آن به دست آورده‌اید، می‌توانید خود را به عنوان راهنمای تور محلی معرفی کنید. اگر بتوانید در طول تور نیز به عنوان مترجم خدمت کنید، یک امتیاز است. به ویژه مهاجرانی که برای بازدیدکنندگانی که به زبان مادری خود صحبت می‌کنند بازاریابی می‌کنند، محبوب هستند. برای مثال اگر به زبان ترکی استانبول مسلط هستید و در رابطه با ترکیه اطلاعات خوبی دارید، در سفرهای بعدی خود به این کشور می‌توانید خودتان راهنمای تور شوید و اقدام به جذب مسافر کنید. همچنین شما می‌توانید از وب‌سایت سفرمارکت که یک بازارگاه گسترده‌ی اینترنتی فروش خدمات سفر است برای مسافران خودتان اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید.

۵. آنلاین شاپ

شما می‌توانید به صورت آنلاین و غیرحضوری محصولاتی را به فروش برسانید یا یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید. کافی است برخی از کالاها مثل خوراک، لوازم تزئینی، اکسسوری، پوشاک و دیگر موارد را تهیه کنید و در سایت یا پیج خود آنها را برای فروش بگذارید. هنگامی سفر هستید می‌توانید سفارش بگیرید و وقتی بازگشتید کالاهای خریداری شده را به صاحبانشان ارسال کنید.

۶. تدریس خصوصی به‌صورت آنلاین

یکی دیگر از بهترین راه‌ها برای به‌دست‌آوردن پول در هنگام سفر، تدریس خصوصی آنلاین است. به‌عنوان مثال، اگر به انگلیسی مسلط هستید، می‌توانید به صورت مجازی انگلیسی به شاگردان خود آموزش دهید. البته قبل از اقدام به تدریس خصوصی شاید لازم باشد مدارک لازم در رشته خودتان را دریافت کرده باشید. اگر قصد دارید برای مدت طولانی در سفر باشید، تدریس خصوصی آنلاین یا تدریس حضوری در مقصد، یکی از شغل‌های ایده‌آل شماست.

۷. دراپ شیپینگ

اصطلاح دراپ شیپینگ به این معنی است که شما سفارش آنلاین یک محصول از یک شرکت داخلی یا خارجی را دریافت می‌کنید و بدون اینکه ارسال آن محصول توسط شما انجام شود، درآمد کسب می‌کنید. این یک تاکتیک کسب درآمد بسیار محبوب است.

در حقیقت، در دراپ شیپینگ شما به‌عنوان یک واسطه عمل می‌کنید تا محصولی از خارج از کشور به فروش برود. وقتی در فیس بوک تبلیغاتی برای هودی‌های گربه‌ای یا کیسه‌های مسافرتی همه‌کاره می‌بینید، احتمالاً آن‌ها دراپ شیپر هستند. آنها محصولی را به بازار عرضه می‌کنند که در حال حاضر محبوب است و از قراردادن لینک خرید آن محصولات در پیج خود سود می‌برند.

۸. فریلنسری

مقاله‌نویسی تنها کار فریلنسری نیست که در حین سفر می‌توانید انجام دهید. شما می‌توانید در طول سفرتان به عنوان یک فریلنسر کارهای دیگری انجام دهید. این مشاغل عبارت‌اند از: مترجمی، طراحی سایت، برنامه‌نویسی، جمع‌آوری اطلاعات، طراحی گرافیک و صدها گزینه دیگر. حتی می‌توانید سفر کنید و به‌عنوان یک تحلیلگر داده کار کنید.

مزیت فریلنسری این است که شما به هیچ وجه لازم نیست در مکان خاصی باشید. امروز می‌توانید از فرانسه، هفته آینده از انگلستان و ماه آینده از فیلیپین کار کنید. هر کجا که هستید، اگر کامپیوتر و اینترنت دارید، می‌توانید کار کنید.

کلام آخر

کسب درآمد در سفر رؤیایی است که به‌راحتی می‌تواند محقق شود. شما می‌توانید در سفر خود شغل داشته باشید و درآمد کسب کنید. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید از مهارت‌های خود استفاده کنید، تدریس خصوصی انجام دهید، فریلنسر شوید یا ترید کنید. در این مقاله درباره روش‌های کسب درآمد در حین سفر صحبت کردیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6084481

دیگر خبرها

  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار + فیلم
  • (ویدئو) خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • زیباترین جاهای دیدنی ویتنام
  • هدایای تبلیغاتی برای بانوان
  • چگونه نظر دیگران را عوض کنیم؟
  • راه های نوین برای کسب درآمد در حین سفر
  • شش ترفند برای پخت یه جوجه کباب اعلاء