Web Analytics Made Easy - Statcounter

به جرات می توان گفت مرحله ورود به مدارس تیزهوشان یکی از اصلی ترین و مهم ترین دغدغه های والدینی است که دانش آموزان دبیرستانی دارند. این دسته از والدین همیشه در دوره تابستان و بهار به دنبال خرید کتاب های آموزشی و کمک آموزشی هستند که نمونه سوالات ورود به مدارس سمپاد و تیزهوشان را دارد.

به جرات می توان گفت مرحله ورود به مدارس تیزهوشان یکی از اصلی ترین و مهم ترین دغدغه های والدینی است که دانش آموزان دبیرستانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دسته از والدین همیشه در دوره تابستان و بهار به دنبال خرید کتاب های آموزشی و کمک آموزشی هستند که نمونه سوالات ورود به مدارس سمپاد و تیزهوشان را دارد. اگر شما هم جزوی از این والدین نگران هستید، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید. تا راهنمای مشخصی برای خرید و انتخاب کتاب های تیزهوشان به شما ارائه دهیم.

آیا خرید کتاب های نمونه سوال تاثیری در قبولی دانش آموزان دارد؟

اجازه بدهید تا از همین ابتدا در مورد این نکته مهم صحبت کنیم که اصلا آیا خرید کتاب های نمونه سوال مدارس سمپاد و تیزهوشان برای قبولی دانش آموزان در این مدارس تاثیری دارد و یا خیر؟

در پاسخ به این سوال در نظر داشته باشید که همیشه و در همه زمان مطالعه نمونه سوالاتی که نشان از سوالات اصلی یک آزمون را دارد چاره ساز است. حال که این امکانات با چاپ و نشر کتب نمونه سوال تعبیه شده است به راحتی می توانید با انتخاب و خرید این دسته از کتاب ها در بانک کتاب های موجود در شهر، ساده ترین راه را برای انتخاب مسیر آموزشی فرزند خود طی کنید.

چرا باید به تحصیل فرزندانمان در مدارس تیزهوشان فکر کنیم؟

بسیاری از والدین بر این عقیده هستند که درس خواندن در مدارس عادی (غیر از تیزهوشان) می تواند راه و روش مناسب تری برای تحصیل باشد. البته انتخاب این مسیر یک انتخاب کاملا شخصی است اما اگر قصد دارید هوش و توانایی فرزند خود را از نوجوانی تقویت کنید تا در زمان ورود به دانشگاه بتوانید نتیجه بهتری از آن کسب کنید، پیشنهاد می کنیم از تحصیل فرزند خود در مدارس تیزهوشان به سادگی گذر نکنید.

چطور کتاب های مناسب برای تمرین و تکرار را در طول سال تحصیلی انتخاب کنیم؟

بعد از اولین ایده که انتخاب کتاب های نمونه سوال است، بسیاری از والدین کمی عمیق تر به ماجرا نگاه می کنند. این گروه از والدین عقیده ای به مطالعه نمونه سوال ندارند و قصد دارند در طول سال تحصیلی فرزند خود را متناسب با کیفیت آموزشی مدارس تیزهوشان وفق دهند.

این دسته از والدین به غیر از سفارش کتاب درسی استانداردی که هر دانش آموز باید آن را بخواند، سعی می کنند تا با تمرین و تکرار کتاب های استعداد تحلیلی مانند کتاب های منتشر شده از مجموعه های گاج و خیلی سبز، مسیر آموزشی روشن تری را برای فرزند خویش پیش بگیرند.

به جرات می تواند گفت این روش برای والدین و حتی دانش آموزان کوشایی که دوست دارند در مدارس تیزهوشان درس بخوانند مسیر ساده تر و حتی تاثیر گذار تر هم هست اما چطور می توانند این کتاب ها را پیدا کنند تا مسیر هموار تری را پیش روی خود داشته باشند؟

بهترین راه برای انتخاب کتاب های تخصصی تیزهوشان این است که با معلمان و مدرسان تیزهوشان مشورت بگیرید اما اگر این راه را پیش رو ندارید پیشنهاد می کنیم تا با کارشناسان فروش کتاب که در بانک کتاب ها منتظر پاسخ گویی و راهنمایی به سوالات شما هستند این دغدغه را در میان بگذارید.

 

چه ناشرانی کتب مخصوص تیزهوشان را منتشر می کنند؟

خوشبختانه این روزها ناشران بسیاری زیادی در حال چاپ و نشر کتب ویژه تیزهوشان هستند اما در این بین سری کتاب های جامع تیزهوشان IQ گاج توانسته میان سایر کتب کمک آموزشی محبوبیت خوبی کسب کند.

این دسته از کتاب ها با وجود نمونه سوالات جامع و طبقه بندی شده و همچنین پاسخ نامه ای دقیق و کامل، توانسته مجموعه ای تکمیل یافته برای تقویت مهارت های دانش آموزان تیزهوشان به حساب بیاید. بیشتر مدرسان مدارس تیزهوشان نیز از این مرجع به عنوان کتابی برای تمرین و تحلیل سوالات یاد می کنند.

از مزایای این دسته از کتب می تواند به این مورد اشاره کرد که برای کلیه سال های دبیرستان چاپ شده و در تمام فروشگاه های حضوری و حتی بانک کتاب های آنلاین هم قابل سفارش است.

بانک کتاب مارکا، بهترین راهنما برای انتخاب کتاب های تیزهوشان و استعداد تحلیلی

بانک کتاب جامع مارکا به عنوان یکی از کامل ترین مراجع سفارش کتاب درسی دانشگاهی این امکان را برای شما فراهم کرده تا با برقراری ارتباط از طریق شماره تماس 66400400 بتوانید با کارشناسان فروش این مجموعه برای خرید و انتخاب کتاب مورد نظر خود مشورت کنید.

با توجه به اینکه مارکا کتاب مرجعی بزرگ از انواع کتاب های درسی و غیر درسی است و به صورت آنلاین سفارش می پذیرد، می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه خرید حضوری به صورت اینترنتی از این مجموعه معتبر خرید کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب دانش آموزان والدین مدارس انتخاب کتاب مدارس تیزهوشان ورود به مدارس خرید کتاب نمونه سوالات دانش آموزان نمونه سوال بانک کتاب فرزند خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در آئین کلنگ زنی مدارس گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید بهترین محیط برای آنان فراهم شود.

حجت الاسلام سید محمد موحد افزود: در راستای حمایت از دانش آموزان و توجه به بحث آموزش نیاز است بستر کار با امکانات مناسب در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام موحد اظهار کرد: با توجه به دغدغه ما و همه مسؤولان این کارهای ماندگار صورت گرفت که فرزندان ما از نعمت تحصیل برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: با احداث این مدارس و بهره‌برداری از آن‌ها، دانش‌آموزان روستاهای چنگلوا، ده ابراهیم و آبچندار از فضای آموزشی جدید و نوساز بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6063070

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟