Web Analytics Made Easy - Statcounter

معلم دبیرستان سمای کرج با ارائه شعر در کنگره ملی شعر مهدوی رتبه برتر این کنگره را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج؛ مراسم اختتامیه کنگره ملی شعر مهدوی با نام «به امید دیدار» در سالن قدس حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام  برگزار شد.

این مراسم که با حضور جمعی از شاعران، پیشکسوتان و استادان شعر ولایی از سراسر کشور همراه بود و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و  بهداشتی برگزار شد؛ مهدی زارعی دبیر ادبیات و شاعر خوش‌ذوق دبیرستان سمای کرج در بخش رباعی مهدوی موفق به کسب رتبه برتر در این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شاعر خوش‌ذوق به‌عنوان داور مسابقات دانش‌آموزی شعر و داستان آموزش و پرورش استان البرز نیز انتخاب شد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: مهدی زارعی واحد کرج سمای کرج دبیر ادبیات شعر مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی به صورت جداگانه در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان اظهار کرد: بزرگداشت مفاخر و مشاهیر با توجه به پیشینه غنی فرهنگی استان خراسان‌جنوبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تقویت و حفظ هویت ایرانی اسلامی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، گفت: در فضای کنونی که شاهد هجمه فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن هستیم باید نسل جوان ما از عظمت ایران و مفاخر و مشاهیر بزرگی که استان و کشور برخوردار است، مطلع شوند و بدانند بزرگان این سرزمین چه ظرفیت‌های علمی، معنوی و روحانی داشتند.

استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: اکنون برخی کشورهای آسیایی غیرمسلمان نیز در خصوص تهاجم فرهنگی غربی اقداماتی در دستور کار قرار داده‌اند و برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی غرب، برنامه‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ کشور خود انجام می‌دهند تا آداب و رسوم قدیمی شأن به فراموشی سپرده نشود.

وی با تأکید بر پیشینه قوی فرهنگی و اسلامی ایران، گفت: خراسان جنوبی نیز از استان‌های ممتاز و پیشرو در این زمینه است.

قناعت گفت: این استان اکنون ۹ اثر باستانی و تاریخی ثبت جهانی در شش رشته دارد که نشان دهنده قدمت و اصالت و ریشه‌دار بودن این استان می‌باشد.

وی ادامه داد: بزرگداشت مفاخر و مشاهیر از موضوعات اساسی و اولویت‌دار فرهنگی استان برای مقابله با تهاجم فرهنگی و ترکیبی دشمن است تا نسل جوان ما با این بزرگان و فرهنگ اصیل و ناب این استان آشنا شوند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال‌جاری، دو ستاد اجرایی جداگانه برای برگزاری کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی تشکیل می‌شود، گفت: تقویم اجرایی کنگره ملی ابن حسام خوسفی مشخص شده است و در چهار بخش و سه سطح در تهران، بیرجند و خوسف اجرای برنامه داریم و کمیته‌های مربوطه باید در موعد مقرر نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام کنند.

وی گفت: کنگره ملی ابن حسام خوسفی فرصتی برای انجام کار فرهنگی فاخر برای آشنایی نسل جوان نسبت به مفاخر و مشاهیر است که بدانند چه گنجینه‌های ارزشمندی در استان و کشور داریم.

قناعت در ادامه با تأکید بر اینکه برگزاری کنگره و بزرگداشت مفاخر و مشاهیر استان ضمن اینکه یک حرکت ریشه‌ای فرهنگی اصیل است، فرصتی نیز برای معرفی استان در سطح ملی است که آورده‌هایی (سرمایه‌گذاری) برای خراسان جنوبی خواهد داشت، بیان کرد: در سال ۱۴۰۴ نیز بزرگداشت آیت‌الله محمد حسن تهامی هم‌زمان با برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان در دستور کار خواهد بود.

استاندار خراسان‌جنوبی در پایان با بیان اینکه هر اقدام مرمتی و بهسازی برای مقبره ابن حسام خوسفی باید در قالب تدوین طرح جامع حسامیه صورت گیرد، گفت: دغدغه تأمین اعتبار نباید مانعی برای انجام این حرکت عظیم فرهنگی ارزشمند شود و اعتبار مورد نیاز از محل‌های مختلف تأمین خواهد شد.

به گزارش ایمنا؛ برگزاری کنگره ملی ابن حسام خوسفی در چهار مرحله و در سه سطحی ملی، استانی و محلی برنامه‌ریزی شده است و اختتامیه آن در بیست‌وهشتم آبان سال‌جاری در مرکز استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 745781

دیگر خبرها

  • موسوی گرمارودی: نزدیک ۴ سال اوین بودم
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم