Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:31:40 GMT

ساخت مرکز تخصصی قلب مطالبه مردم غرب مازندران است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۰۸۲۹

ساخت مرکز تخصصی قلب مطالبه مردم غرب مازندران است

به گزارش خبرنگار مهر، احمدحسین‌زادگان بعدازظهر سه شنبه در نشست تأسیس مرکز تخصصی قلب بیمارستان طالقانی چالوس که با حضور رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان و فرماندار چالوس برگزار شد، اظهار داشت: سرعت در اجرای این پروژه مطالبه اصلی مردم غرب استان است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی در کاهش بروکراسی غیرضرور اداری این پروژه تلاش کند، خاطرنشان کرد: دانشگاه بنا دارد این پروژه را با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان اجرایی کند تا پروژه‌ای پر مزیت در بخش بهداشت و درمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های این طرح در منطقه فراهم است، افزود: انتظار می‌رود در سریع‌ترین زمان ممکن این مرکز تخصصی عملیاتی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار مازندران ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده مردم نوشهر و چالوس در اجرای این پروژه، اظهار کرد: حضور دکتر محسنی بندپی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ظرفیت مناسبی برای تقویت زیرساخت‌های درمانی استان است.

حسین‌زادگان اهلیت سرمایه گذار بخش خصوصی را در اجرای پروژه‌ها مهم ارزیابی کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی به موضوع اهلیت در انتخاب سرمایه‌گذار توجه ویژه ای داشته باشند تا طرح‌های در دست اقدام دولت در زمان مقرر به مردم خدمات دهند.

کد خبر 4985419

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران بیمارستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم

سیدرضا حسینی،مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه ۲ پروژه در منطقه در سال ۱۴۰۳ برای سرمایه‌گذاری معرفی‌شده که یکی بوستان جوان است، اظهار کرد: بحث شهربازی این بوستان با توجه به ظرفیت‌های جغرافیایی بوستان و دریاچه آن به مساحت ۱۷۰۰۰ متر مطرح است تا به مرحله‌ای برسد که علاوه بر شهروندان، زائران و مسافران هم بتوانند استفاده کنند.

 وی در خصوص وضعیت بوستان جوان افزود: بوستان جوان یک پروژه عظیم در سطح منطقه ۲ است و ظرفیت‌های بسیاری در این بوستان در صورت وجود نگاه ویژه وجود دارد.

 مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به اقداماتی که برای بهسازی بوستان جوان انجام‌شده است، گفت: سال گذشته فقط برای روشنایی بوستان یک قرارداد ۹ میلیارد تومانی داشتیم که شروع شد و امسال هم ۱۰ میلیارد برای تکمیل روشنایی و توسعه بوستان جوان در دست اقدام است. 

حسینی با بیان اینکه وجود کاربری‌های ناسازگار یکی از مشکلات اساسی این بوستان است، اظهار کرد: برای این موضوع مصوبه سفر ریاست جمهوری را داریم که باید ۲۲ هکتار از اراضی اطراف بوستان که کاربری‌های نامتجانسی مانند دامداری و مرغداری دارند، تملک شوند. 

وی ادامه داد: ما پیگیر هستیم که تملک‌های موردنیاز این منطقه از محل زمین‌های راه و شهرسازی را به نتیجه برسانیم تا کاربری‌های نامناسب این بوستان جمع‌آوری شود تا این بوستان کارکرد واقعی خودش را پیدا کند.

 مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: راه دسترسی بوستان جوان هم راه مناسبی است و لازم است یک نگاه ویژه از سمت مدیریت استان به این بوستان شود، چراکه یک ظرفیت خوبی هم برای شهروندان و هم مسافران و زائران است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد