Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، وزارت کشور عراق امروز -سه‌شنبه- بیانیه‌­ای را درباره حوادث اخیر میدان التحریر منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: «دستگاه­‌های امنیتی ما طی ساعات گذشته بر اساس نتایج اولیه تحقیقی درباره حوادثه یکشنبه شب گروه­‌های جنایتکار بسیار خطرناکی را در میدان التحریر شناسایی کرده­‌اند که برای ایجاد آشوب از طریق ضرب و شتم مردم و درگیری با نیروهای امنیتی که هدفشان حفظ امنیتی و حق آزادی بیان صلح آمیز است، تلاش می‌‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این بیانیه می‌­افزاید: «مجددا بر دستور‌العمل فرمانده نیروهای مسلح درباره عدم تیراندازی به تظاهرکنندگان به هر دلیلی که باشد تاکید می‌­کنیم.»

وزرات کشور عراق تظاهرکنندگان را به همکاری برای حفاظت از میدان التحریر و بازداشت عناصر اخلال‌گر دعوت کرده است.

در این بیانیه همچنین از جوانان آگاه خواسته شده که مسیر خطرناک گروه‌­های مسلح و غیر‌قانونی را برای متزلزل کردن امنیت کشور در راستای مقاصد شوم خود به دقت بنگرند. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عراق وزارت کشور میدان التحریر میدان التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد

رییس جریان حکمت ملی عراق در نشستی گفت: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حقش در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود و رژیم صهیونیستی از دهه‌های گذشته اینگونه رسمی از سوی کشوری مورد حمله قرار نگرفته بود.

رئیس جریان حکمت ملی عراق در ادامه تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشورها با آن، ثابت می‌کند.

حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد: ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عمار حکیم: تلاش‌های کنونی برای اصلاحات در عراق ثمره جانفشانی‌های تظاهرکنندگان است عمار حکیم: ایران منافعی در عراق و منطقه دارد

دیگر خبرها

  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن